نماينده مردم بندر عباس در مجلس گفت: براي حل مشکلات و موانع پيش رو چاره‌اي جز پرهيز از شعارزدگي نبوده و همه مسئولان بايد در چارچوب اصل نظام حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عباس منصوري آراني نماينده مردم بندر عباس، حاجي‌آباد، قشم، ابوموسي و خمير در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني (يکشنبه يکم بهمن) گفت: بهمن ماه يادآور شجاعت و هوشمندي مردم است و اين موضوع را به ياد مي‌آورد که اکنون پس از فراز و فرودهاي گوناگون درخت انقلاب به گونه‌اي تنيده شده که هيچ چيز نمي‌تواند گزندي بر آن وارد سازد.

وي ادامه داد: چاره مسائل و مشکلات پيش رو جز با همدلي در جهت منويات رهبري امکان پذير نيست.

منصوري آراني با اشاره به موانع و مشکلات کشور تصريح کرد: امروز بيکاري، تورم و بروکراسي اداري از مشکلات مردم است و بيشتر کارخانه‌ها يا تعطيلند و يا با حداقل توان خود به کار مشغول هستند؛ مشکلات حمل و نقل و کشاورزي بر کسي پوشيده نبوده و فساد اداري قابل کتمان نيست.

عضو کميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به اينکه شعارهاي نشدني، نيازهاي مردم را تامين نمي‌کنند، اظهار داشت: بايد در جهت توسعه کشور گام برداشت که اين امر از طريق اجراي قوانين امکان پذير نيست و رفتارهاي خلاف قانون  عمدا يا سهوا براي کشور مضر است چرا که هدف باز کردن گره‌اي از مشکلات مردم است نه افزودن آنها.

وي با اشاره به تاخير دولت در ارائه بودجه بيان داشت: از دولت تقاضا دارم به جاي اصرار در روند هميشگي خود بر تمرکز دولت در اجراي وظايف خود اهتمام داشته باشد.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار