رئیس محیط زیست پالایشگاه جم از برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مرتضی عرب‌زاده در آیین برگزاری مراسم روز پاک در پالایشگاه جم اظهار داشت: تأمین سلامت در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و به ویژه در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی این امر اهمیت بیشتری دارد.

این مسئول ادامه داد: پالایشگاه گاز فجر جم از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد فعالیت چشم‌گیری در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها در این پالایشگاه هستیم و هیچ فرصتی را برای خدمت‌گزاری هدر نمی‌دهیم.

عرب‌زاده از فعالیت شبانه‌روزی محیط زیست پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: گسترش فضای سبز و رعایت مسایل زیست‌محیطی در این مجموعه جایگاه خاصی داشته و شخص مدیرعامل نیز توجه ویژه‌ای به این مسایل دارد.

* دوچرخه‌سواری روز هوای پاک در جم

رئیس محیط زیست پالایشگاه جم با اشاره به برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهر جم یادآور شد: مسابقه دوچرخه‌سواری به مناسبت روز جهانی هوای پاک در شهر جم برگزار شد و این روز با حضور جمعی از کارشناسان HSE شرکت پالایش گاز فجر جم گرامی داشته شد.

عرب‌زاده گفت: مسیر حرکت دوچرخه‌سواران از درب اصلی شهرک توحید تا ورزشگاه شهدای شهر جم تعیین شده بود و این برنامه با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی اضافه کرد: در این همایش ده‌ها دوچرخه‌سوار در رده سنی آزاد مسافت ذکر شده را رکاب زدند و در پایان نیز به قید قرعه و به رسم یادبود به 80 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهداء شد.

عرب‌زاده ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش در هفته هوای پاک، آشنایی مردم به‌ویژه جوانان ورزشکار با محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا بیان شده است.

وی اذعان داشت: توجه به اهداف زیست محیطی با رویکرد ترویجی - فرهنگی و آموزشی یکی از اهداف برگزاری این مسابقه دوچرخه‌سواری است.

این مسئول در پایان با اشاره به سایر برنامه‌های روز هوای پاک در جم اظهار داشت: چاپ پوستر، پارچه نوشته، تهیه پمفلت، مشارکت در برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دوستداران هوای پاک در شهر جم، اطلاع‌رسانی و توزیع بروشور و نصب پلاکارد از دیگر برنامه‌های HSE شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرک توحید در هفته پاک است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.