دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور گفت: تا پایان سال 94 باید 19 میلیون شهروند ایرانی آموزش ابتدایی IT را ببینند که تاکنون در 64 شهر کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سید مجتبی علوی در نشست خبری نخستین همایش، نمایشگاه و کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور در شهرداری مشهد اظهار کرد: انجمن متخصصان روابط عمومی با نگاه آموزشی و پرورشی تشکیل شده و 12 سال از پایه‌گذاری آن می‌گذرد.

 وی  افزود: شهرداری بزرگترین نهاد که با مردم در تماس است، و پاسخگویی مردم بر عهده روابط عمومی‌ها است؛ اما در هزار و 700 شهرداری کشور نهادی به نام روابط عمومی وجود ندارد و یا فعالیت‌های آنها فاخر و قابل اهمیت نیست.

 

علوی خاطرنشان کرد: در افتتاحیه این همایش مسئولان کشوری مانند معاون رئیس جمهور، سخنگوی دولت، جمعی از استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهرداران کشور شرکت می‌کنند.

دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره تبادل افکار بین شهرهای مختلف و به‌کارگیری نتایج به دست آمده در آنها است.

علوی تصریح کرد: مشهد مقدس شهری نمونه و زبانزد در تمام کشور است در نتیجه برای برگزاری جشنواره انتخاب شد تا فعالیت‌های بی‌نظیر شهرداری مشهد به سایر شهرها نشان داده شود؛ همچنین چون این شهری معنوی است مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند.

 دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور افزود: روابط عمومی تنها علم دو سویه است که اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در آن انجام می‌شود و امیدواریم تا این جشنواره و حرکت عظیمی که به میزبانی شهرداری مشهد انجام می‌شود بتواند دستاوردهای مطلوبی برای روابط عمومی‌های شهرداری های سراسر کشور داشته باشد/س 

 

برچسب ها: آموزش ، آی ، تی ، شهروندان ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.