رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از توزیع چهار هزار و 254 تن برنج وارداتی، با نرخ تعاونی طی یك ماه گذشته در بازارهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رحمان كرمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: حدود دو هزارتن برنج نیز پیش خرید شده و چندین هزار تن برنج آرژانتینی در حال خریداری است و بزودی وارد بازار این استان می شود.

وی افزود: عمده برنج مورد نیاز استان چهارمحال و بختیاری از كشورهای آرژانتین، هند، پاكستان و اروگوئه خریداری و وارد بازار می شود و برنج با نرخ دولتی نیز، با كمك 50 فروشگاه منتخب در این استان در حال توزیع است.

وی در زمینه اقدامات این سازمان برای كنترل بازار مرغ و گوشت، تصریح كرد: 21 هزار و 500 تن نهاده های دامی وارد استان چهارمحال و بختیاری شده كه 10 هزار تن آن وارد انبارهای این استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، میزان مصرف سالانه نهاده های دامی در این استان را 80 هزار تن عنوان كرد و افزود: تاكنون 29 هزار تن از نهاده های دامی مورد نیاز دامداران از سوی شركت پشتیبانی امور دام، وارد استان شده و مابقی آن نیز از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

كرمی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز شب عید استان چهارمحال و بختیاری گفت: میوه مورد نیاز پایان سال در حال خریداری است و اسفندماه، وارد بازار می شود./س

برچسب ها: برنج ، تعاونی ، توزیع ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.