دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت‌های همسایه ما به زودی شاهد خواهند بود که ملت ایران چنان تودهنی به آمریکا و غرب خواهد زد که آنها خواهند فهمید ایران در مسائل اقتصادی هم به مانند جنگ نظامی قوی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین یادواره شهید سردار سرتیپ پاسدار "احمد سیاف‌زاده" که امشب(شنبه) در تالار ایوان شمس برگزار شد، در تشریح ویژگی‌های این شهید بزرگوار گفت: شهید سیاف‌زاده انسانی خستگی‌ناپذیر، دقیق، دلسوز و مجاهد بود و در تمام سالهای جنگ با مجاهدت کامل و فی‌سبیل‌الله زحمت کشیده است.

وی با بيان اينکه شهید سیاف‌زاده یکی از جوانان تحول‌یافته نظام امام(ره) بود، افزود: امام خمینی(ره) خیلی از جوانان این مملکت را ساخت و ایشان هم یکی از آن جوانان انقلابی بود.

رضایی تصریح کرد: در 22 بهمن‌ ماه سال 57 ما بلند شدیم و سرپا ایستادیم؛ این به علت دست یافتن ما به مسیری درست است که یکی از محصولات آن شهید سیاف‌زاده بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: اگر بخواهیم همچنان سرپا بایستیم باید این مسیر را ادامه دهیم که از ویژگی‌های این مسیر می‌توان ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را نام ببریم.

وی اظهار داشت: اگر رزمندگان توانستند دشمنان را هدف قرار دهند نتیجه از خودگذشتگی آنها و خستگی‌ناپذیری آنها در تمامی ابعاد روحی، جسمی و فکری بود.

رضایی افزود: زمانی که اشتباهات را به گردن هم می‌اندازیم و از تلاش در راه خدا به تلاش در راه خود می‌پردازیم دیگر راه را نمی‌بینیم، ما در طول جنگ چند بار به بن‌بست کامل رسیدیم که با ایثار و فداکاری که از رزمندگان داشتیم راه باز شد.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان انقلاب اسلامی تصریح کرد: رزمندگان ولایتی‌های آزاده‌ای بودند که صحبت می‌کردند، انتقاد داشتند و با آزادی کامل نظر می‌دادند اما در نهایت جمع‌بندی می‌شد و یک نفر هم تردیدی نداشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: امروزه دشمنان ما با تمام توان به صحنه آمده‌اند و اعمال تحریم‌ها توطئه‌ای جدیدی علیه کشورمان بوده که آنها به دنبال گسترش آن هستند.

وی افزود: غرب تصور می‌کند که اگر به سرزمین ایران دست نیافت و از لحاظ نظامی نیز موفق عمل نکرد می‌تواند خانه‌های ایران را مورد حمله قرار دهد.

رضایی اظهار داشت: اگر بخواهیم همه با هم باشیم یک مسیر دارد و آن مسیر شهدا، ایثار و ولایت است، در نتیجه دشمنان قادر به شکست ایران نیستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در طی ماه ها و سالهای آینده ملت ایران آنچنان تودهنی بر آمریکا و غرب در مسائل اقتصادی بزند که آنها ببینند ما از لحاظ اقتصادی نیز قدرت‌مان کمتر از نظامی نبوده است.

وی در پایان یادآور شد: نسل سوم و چهارم انقلاب مهمترین سربازان آینده این نبرد اقتصادی و فرهنگی هستند که در نتیجه تلاش آنها می‌توانیم ده‌ها شهید سیاف‌زاده ببینیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: محسن ، رضایی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار