امام جمعه فیروزکوه بیداری اسلامی را وحشتی برای استکبار جهانی در برهه کنونی خواند.

حجت ‏الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: در شرایط کنونی اگر بگوییم که استکبار جهانی به علت هویدا شدن اثرات بیداری اسلامی به وحشت افتاده است، سخن گزافی نگفته‏ ایم.

وی ادامه داد: امروز به مدد نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری، بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان اسلام به راه افتاده است و روز به روز نیز مستحکم ‏تر می ‏شود.

استیری بیان کرد: همه مدیران اجرایی، شخصیت‏ های نظام اسلامی و مسئولان باید توجه داشته باشند که با عمل، رفتار، کردار و سخنان خود خدای نکرده به گونه ‏ای شرایط را فراهم نیاورند که دشمن بتواند از موقعیت ایجاد شده سوء‌ استفاده کند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: مسئولان باید درباره مسائل اساسی که ایران اسلامی در زمان حاضر با آن مواجه است، بسیار سنجیده و سخته سخن بگویند و با حرف‏ ها یشان آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران همواره در طول سالیان گذشته و به خصوص پس از پیروزی نظام شکوهمند اسلامی اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کرده است.

استیری ادامه داد: مردم و مسئولان باید بدانند که امروز هر گونه اختلاف، ایجاد تنش و بی‏ بصیرتی تنها به اهداف والای نظام اسلامی ضربه می ‏زند و اثر دیگری ندارد.

وی تصریح کرد: هر عمل یا سخنی که در برهه کنونی با توجه به شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، به اتحاد ملت ایران و پشتیبانی از حکومت اسلامی ضربه بزند، به مصلحت نظام، جامعه و ملت نیست و باید جلوی آن گرفته شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.