شخصیتهای برجسته تئاتر برای بازی در سریال معمای شاه انتخاب شدند.

امیر دژاکام، بازیگردان سریال "معمای شاه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب بازیگران در این سریال گفت: در این سریال تلاش شد تا شخصیتهای برجسته تئاتری شناسایی شده و از آنها در برخی نقش ها استفاده شود چرا که اعتقاد دارم بازیگران تئاتر به خوبی از عهده ایفای نقش هایشان برمی آیند.
وی به انتخاب بازیگران توسط محمدرضا ورزی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب اصلی بازیگران برعهده خود کارگردان بوده و من تنها برخی بازیگران تئاتر را برای ایفای برخی نقش ها به ورزی معرفی کردم و پس از آن محمدرضا ورزی آنها را تائید و پیشنهاد بازی در سریال را به آنها داد.
دژاکام تصریح کرد: مبانی و اصول بازیگری در تئاتر شکل می گیرد و بازیگران تئاتر با توجه به فاکتورهایی که دارند به راحتی می توانند از پس نقش های تاریخی برآیند.
وی ادامه داد: قبل از شروع پروژه معمای شاه تمرین های زیادی با برخی بازیگران از جمله حسین نورعلی جوانی (محمد رضا شاه) و امیر مهدی کیا میانسلی (محمدرضا شاه ) داشتیم و آنها را برای بازی در این نقش ها آماده کردیم.
دژاکام در پایان گفت: معمای شاه از آن دسته سریال های تاریخی با عوامل قومی است که امید است هنگام پخش مورد قبول مردم قرار بگیرد. /ص

برچسب ها: معمای شاه ، سریال ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
حسین نورعلی بهترین بازیگر معمای شاه البته کمی شبیه شاه داره قیافه خودشون بهتره حسین جان موفق باشی