معاون فنی و عمران شهرداری منطقه12، از بهره برداری طرح ضربتی 100 درصدی عمران شهری منطقه 12 تا قبل از 15 اسفند ماه خبر داد.

سیاه کمره ای در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با اجرای طرح ضربتی 100 درصدی عمران شهری منطقه 12 باید تا قبل از 15 اسفندماه امسال کلیه طرح ها و پروژه هایدر دست احداث، بهره برداری شود.
وی با اشاره به روند اجرای طرح ها و پروژه های در دست احداث منطقه 12 افزود: عمده طرح ها و پروژه های در دست احداث امسال شهرداری منطقه 12 با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی به اتمام رسیده و در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.
سیاه کمره ای با بیان توضیحات بیشتر گفت: بوستان هایی که از ابتدا سال شروع شده و بخشی هم تکمیل شده است، بوستان های قائم مقامی، زابلی، پارک شهر و بخشی از دریچه حقانی، سرویس بهداشتی شهید اسماعیلی، صاحب جم، بوستان گرم، امامزاده یحیی و بوستان ری در دست بهره برداری است.
وی افزود: مسجد خیر و حسینیه همت در مجاورت پیاده راه 17 شهریور در مرحله فندانسیون است که ظرف هفته آینده در دست بهره برداری قرار می گیرد.
سیاه کمره ای با اشاره به پیشرفت طرح ها و پروژه های دیگر شهرداری منطقه 12 گفت: پیاده روهای خیام، دو طرف آن، ابن سینا از زیر پل چوبی تا میدان ابن سینا، ضلع شرقی آن محور ناصر خسرو بخش انتهایی اش تا دو هفته آینده به اتمام می رسد.
بخش عمده ای از خیابان سعدی نیز در اواسط اسفند ماه به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: پروژه های نهر، جدول و آسفالت در سطح 6 ناحیه انجام شده، عمده اش به اتمام رسیده و در دست بهره برداری است.
سیاه کمره ای در پایان با اشاره به طرح های دیگر اجرایی شهرداری منطقه 12 و بودجه اختصاصی آن افزود: حدود 4 میلیارد تومان اعتبار ساماندهی محلی، 2.5 تا 3 میلیارد تومان حسینیه هفتم تیر و مسجد خیر، 50 میلیارد تومان ویژه پروژه اجرایی محله هرندی از محله های بسیار آسیب پذیر از طرح های اجرایی در دست احداث و بهره برداری منطقه 12 است./ز

برچسب ها: ضریتی ، عمران ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار