رئیس هیئت والیبال استان هرمزگان گفت: خوشبختانه در حال حاضر والیبال در این استان جنوبی کشورمان از جایگاه بسیار خوب و گسترده ای برخوردار است.

فریدون الهامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن و جلوگیری از خاموش شدن چراغ والیبال استان را بکار خواهیم گرفت. خوشبختانه تاکنون هم در این امر موفق بوده ایم.

وی گفت: تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس به نمایندگی از والیبال این استان در مسابقات نمایندگی از والیبال این استان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده است، خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی را هم کسب کرده اما در برخی موارد به خاطر حساسیت بازی مقابل حریفان شکست خورده است.

الهامي در خصوص مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: این باشگاه یک مجموعه دولتی است، منابع از طریق دولت به آن تعلق می گیرد در صورتی که اثر تیمهای حاضر در مسابقات لیگ متعلق به بخش خصوصی بوده و به راحتی برای واریز پول تصمیم گیری می شود.

وی تصریح کرد: باشگاه آلومینیوم المهدی بندرعباس در رشته های فوتبال، والیبال سرمایه گذاری و برنامه ریزی های وسیعی کرده است، این امور شامل زیرساخت ها نیز می شود، مشکلات مالی کلان به باشگاه آلومینیوم هم مربوط می شود.

الهامی یادآور شد: ما برای راهیابی به لیگ برتر والیبال استان را از صفر آغاز کردیم و به طور اصولی مرحله به مرحله پیشرفت کردیم، حال که به این سطح رسیده ایم نگهداری تیم و فقط سهمیه کار بسیار سخت و سنگین و زمان بر است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع برخی مسائل و بررسی شرایط موجود در روزهای گذشته جلساتی را با نمایندگان مجلس برگزار کردیم، نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی متفق القول هستند که باید برای ادامه فعالیت در لیگ برتر فراهم شود.

رئیس هیئت والیبال استان هرمزگان گفت: تشکیل جلسه با مجلسی ها جزو برنامه های همیشگی من است و هر سه ماه یک بار اتفاق می افتاد. به طور کلی حمایت نمایندگان از والیبال قاطع است. "محمد عاشوری" نماینده بندرعباس در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی است، روی بحث والیبال تاکید بسیار زیادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی قول های مساعدی برای رفع مشکلات والیبال استان داده اند.

الهامی در پاسخ به اینکه آیا با مسئولان باشگاه مشکلی داشته که یک هفته در کنار تیم حضور پیدا نمی کرد؟ گفت: به هیچ عنوان صحبت هایی که در خصوص اختلافم با مسئولان باشگاه آلومینیوم مطرح می شود را قبول ندارم من به دلیل بیماری پنج روز بستری بودم و نتوانستم در طول این مدت با کسی ارتباط و جلسه داشته باشم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی پرشاد
۱۲:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
جناب اقای الهامی استاد عزیز و بزرگوار امیدوارم استان سخت کوش هرمزگان پیوسته از حضور پر انرژی شما مستفیص بوده و در ایندهای روشن شاهد افتخارهای استانی و ملی با حضور بی انتظار بزرگوارانی چون شما بوده وان استان توانایی پرورش بزرگوارانی صادق و بی ریایی چون شما را دارا باشد .
آخرین اخبار