مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: انسجام داخلی و وفاق قوا تنها در سایه ولایت‌مداری اتفاق می‌افتد، چرا که دشمن امروز دندان طمع تیز کرده تا جمهوری اسلامی ایران را با تفرقه و دو‌دستگی دچار چالش کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام عزیز‌الله عابدی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان خلخال افزود: استکبار جهانی با دسیسه نافرجام اختلاف‌افکنی بین قوا و مسئولان کشور و مدیران اجرایی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم به میدان آمده تا در آستانه دو رویداد سرنوشت‌ساز یعنی دهه فجر و انتخابات ریاست جمهوری بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند، اما از این حقیقت غافل است که یکپارچگی نظام اسلامی ما در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه است.

وی گفت: ما در مقطع کنونی باید در کنار حفظ آرامش و ثبات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها به گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمن نتواند هدف غایی خود را که ضربه زدن به پیکره اسلام است، محقق کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال همچنین افزود: دهه فجر یک ظرفیت عظیم برای برقراری این وفاق و همدلی است، چرا که جمهوری اسلامی ایران از ظرفیتی ممتاز و شاخصی برخورداربوده که وحدت شاکله و پیمانه واقعی آن است.

عابدی گفت: در گرامیداشت دهه فجر باید دستاوردهای 34 ساله نظام شفاف و روشن به مردم آگاه و بصیر اطلاع‌رسانی شود تا دشمنان نیز با پی بردن به این حقیقت که مردم سرمایه اصلی این نظام و ولایت رکن حقیقی دشمن‌شکنی مردان و زنان این مرز و بوم است، دست از شیطنت‌ها و برخی حرکت‌های نافرجام بردارد.

وی نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت حفظ آرامش در جامعه را به همراه حضور دلسوزانه مسئولان و خادمان واقعی یادآور شد و افزود: آنچه که در این بین ضروری به نظر می‌رسد اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم آید تا دندان طمع دشمنان ثمره‌ای جز زهر و نابودی به خود نگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در ادامه گفت: در شاخصه حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر به اتحاد و وفاق همسو با اندیشه بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر نیاز داریم، چرا که باور داریم پایان‌بخش همه شیطنت‌های استکبار جهانی جز خفت و خواری برای آنها چیز دیگری نیست./س

برچسب ها: اردبیل ، انسجام ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.