كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس به خاطر دربي مقابل داماش گيلان محتاط بازي كرد.

افشين پيرواني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس مقابل داماش گيلان خوب كار كرد و خوشبختانه 3 امتياز اين ديدار خانگي را گرفت.
البته بازيكنان پرسپوليس به خاطر دربي هفته آينده يك مقدار محتاط بودند اما مهم 3 امتياز بازي بود كه گرفتند. اين برد قبل از دربي باعث مي شود تا با روحيه خوبي به استقبال استقلال بروند اما دربي شرايط خاص خودش را دارد اگر 10 برد يا باخت قبل از دربي داشته باشند، اين بازي براي هواداران و بازيكنان 2 تيم فرق مي كند.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: پرسپوليس در حال حاضر شرايط بهتري نسبت به استقلال دارد. البته استقلال هم تيم خوبي است اما پرسپوليس بازيكنان ملي پوش بيشتري دارد و با توجه به نفراتي كه 2 تيم دارند، فكر مي كنم دربي امسال بازي قشنگي شود. مصدومان 2 تيم هم به شرايط بازي رسيده اند و هيچ بهانه ايي ندارند و بايد ببينيم در زمين بازي چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

پيرواني در پايان گفت: اميدواريم پرسپوليس دربي را ببرد. به عنوان يك پرسپوليسي دوست دارم تيم محبوبم اين بازي بزرگ را ببرد چون بعد از بازي ما هم بايد جوابگو باشيم و جواب كري هاي استقلالي ها را بدهيم. استقلالي ها به من كه مي رسند در كري خواني سنگ تمام مي گذارند اما خداراشكر تا امروز به من بي احترامي نكرده اند و خيلي مودبانه كري مي خوانند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار