مديرکل ورزش و جوانان استان قم و دبير هيئت مديره باشگاه صباي قم موفقيت هاي تيم فوتسال صبا را نشان از ظرفيت غني فوتسال در بين جوانان ارزنده قمي دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان بيني از تيم فوتسال صباي قم به عنوان آماده ترين و تکنيکي ترين تيم حال حاضر ليگ برتر فوتسال ايران ياد کرد و اظهار داشت: اين تيم با برخورداري از جوانان مستعد و با لياقت فوتسال قم تنها تيم بومي ليگ برتر است و با کمترين هزينه در مقايسه با ديگر رقبا در آستانه قهرماني قرار دارد.
وي موفقيت فوتساليست‌هاي صبا در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور را مايه مباهات و فخر مسئولان،‌ مردم و ورزشکاران استان قم عنوان کرد و بيان داشت:‌ ايستادن در صدر جدول رده‌بندي از آغاز ليگ تاکنون نشان از ظرفيت غني فوتسال در بين جوانان ارزنده قمي دارد.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: صبا با کسب نتايج خوب و خيره‌کننده در مسابقات امسال ليگ برتر نشان داده که از پتانسيل بسيار بالايي براي کسب عنوان قهرماني ليگ چهاردهم برخوردار است و اميدوارم در پايان اين فصل آنها به اين عنوان ارزشمند دست يابند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.