دشمن با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در انتخابات 92 دوستان به انتخاب رئیس‌جمهور ولایت‌مدار و انقلابی چشم دوخته‌اند و دشمن هم به ایجاد فتنه و آشوب با کلید واژه انتخابات آزاد به میدان آمده است.

فیاضی افزود : ایستادگی، عزت و استقلال ما مرهون توجه ولی امر مسلمین است و با رهنمودهای حضرت، اختلاف‌های سیاسی در حال فروکشیدن است.

به گفته وی: رئیس جمهور که در هفته گذشته در مجلس حاضر شد، اتفاق مبارکی افتاد، گرچه بسیاری از نمایندگان مخالف و بسیاری هم موافق حضور وی بودند اما موضع رئیس جمهور بسیار شفاف و روشن بود و مسایلی که عنوان کردند از جمله طرح خروج دام از جنگل بسیار مهم و کارشناسی بود که من هم آن را دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس حرکت رئیس جمهور را حرکتی خوشایند برای رهبری و دوستان نظام و موجب رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: همه خاصیت ما هم مطیع رهبری بودن و به مردم تعلق داشته و رضایت‌مندی رهبری و مردم برای ما اصل و اساس فعالیت و کار است.

فیاضی افزود: در سیاست کلی کار مهم نیست چه کسی بر سر کار باشد و مسئولیت داشته باشد بلکه مهم چگونه عمل کردن است و ما باید به رسالت خود در قبال ملت عمل کنیم، خدمتگزاری و نوکری این مردم وظیفه مقدس است و عدم آن معصیت است./س

برچسب ها: میدان ، انتخابات ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.