بیشتر افراد به فضایی می روند که برایشان نه تنها سرگرمی نیست بلکه زمینه ساز یک آسیب برای آنهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، این فضا، فضایی است که برای هیچ کس امنیت و اطمینانی را به دنبال ندارد اما این فضا به دلیل زیبایی های دروغینی که در خود جای داده افراد را به طرف خود می کشاند و آنها وابسته زیبایی های دروغین آن فضا می شود.
بای جامعه شناس در این زمینه بیان کرد: امنیت فضای مجازی با گستردگی فراوان نه تنها برای زنان بلکه برای مردان هم قابلیت اطمینان را نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به بررسی های فراوانی که در خصوص کاربران در چگونگی معرفی خویش انجام شده متاسفانه نتایج مثبتی گرفته نشده در آن اطلاعات وجود ندارد و بخش اعظم اطلاعات کذب محض بوده و قابلیت اعتماد و اطمینان ندارد.
فضای مجازی افراد را با وعده های دروغین سرگرم می کند و آنها رفته رفته به این فضا دلبسته و باعث اعتیاد در آن ها می شود، و زمانی که افراد به این فضای مجازی می روند که نیازهای خود را رفع کنند اما دچار دردسر می شوند و یک قصه ناتمام برای آنها آغاز می شود.
بای تصریح کرد: فضای مجازی به دلیل نداشتن نظارت از سوی هیچ یک از دستگاه ها بر اطلاعات بر جا گذاشته از خویش وجود ندارد و آنها می توانند به دروغ و بدون ارائه هیچ گونه مدرکی خویش را آنگونه که می خواهند معرفی کنند و چنانچه خلاف آنچه که آنها گفته اند ثبت شود هم نمی توان پیشگیری قضایی نسبت به آنها اعمال نمود و به همین دلیل فضای مجازی نمی تواند فضای امنی برای کاربران باشد و به آن اعتماد کرد.
وقتی فضایی برای هیچ یک از افراد امنیت ندارد رفتن به آن جز گذراندن وقت حاصلی به دنبال ندارد و افراد جز اینکه اطمینان و اعتماد خود را به خاطر فضایی دروغین از دست بدهند دیگر سودی برایشان نخواهد داشت./ل
گزارش از افسریان
برچسب ها: فضا ، امن ، سرگرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار