مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایش های سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 91 در یاسوج خبر داد.

امین کمالوندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یاسوج افزود: این جشنواره از پنج شنبه ۲۸ دی ماه تا شنبه ۳۰ دی ماه سال جاری در سالن های حسین پناهی، تالار هنر و سالن استاد سید یونس آبسالان برگزار می گردد.

وی ابراز داشت: دو نمایش "گامووه "به نویسندگی امیر حسین نوروزی و کارگردانی محمود خرم آزادی و ” آلا صبح زود رفت” به کارگردانی ایرج کاظمی از استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به اجرا خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایش های اجرا شده در جشنواره بین المللی تئاتر فجر 91 در یاسوج شامل ˈکابوس وقتی کاپوچینو تمام می شودˈ تولید شیراز، ˈآمینونˈ تولید تهران، ˈگامووهˈ تولید یاسوج، ˈنامه خوانی قهرمان در آشپزخانه استˈ تولید یاسوج، ˈآلا صبح زود رفتˈ تولید دهدشت و ˈنامه خوانی تولد در یک پاییز مرطوبˈ تولید یاسوج است.

کمالوندی با اشاره به استقبال هنردوستان از برگزاری این نمایش ها در استان افزود: باتوجه به توسعه ی زیرساخت ها برای هنر نمایش و علاقه و انگیزه ی کافی در میان هنرمندان این استان در آینده شاهد شکوفایی بیش از ‍‍پیش این هنر ارزشی در استان خواهیم بود./س

برچسب ها: فجر ، جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.