عصردیروز جمعه 1391/10/29 با برگزاری شش مسابقه، رقابتهای قهرمانی مردان جهان در اسپانیا ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دیدارهای روز گذشته و در حساس ترین آنها، آلمان موفق شد دست به کاری بزرگ زده و مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم ملی فرانسه که قهرمانی المپیک 2012 لندن را هم یدک می کشد را با حساب 32 بر30  مغلوب خود کند تا صدر نشین گروه نخست هم لقب بگیرد.. نیمه نخست این دیدار با حساب 16 بر16  مساوی خاتمه پیدا کرد. لازم به ذکر است صعود این دوتیم قبلا از گروه اول به دور بعدی مسابقات مسجل شده بود.
 
درسایر رقابتها هم تونس 22 بر18  آرژانتین را از پیش رو برداشت . قطر 29 بر39 مغلوب ایسلند شد .روسیه 36 بر24  شیلی را شکست داد و برزیل هم 26 بر25  مونته نگرو را مغلوب خود کرد. همچنین دانمارک یکی از مدعیان فتح جام هم  33 بر30  مقدونیه را به زانو در آورد.
 
این مسابقات در 4 گروه 6 تیمی دنبال می شود و مرحله مقدماتی آن امروز شنبه 1391/10/30 به اتمام می رسد تا چهره 16 تیم صعود کننده به دور بعدی مشخص شود. تا کنون تیمهای آلمان، فرانسه ، برزیل و تونس از گروه اول ،  دانمارک ، روسیه ، ایسلند و مقدونیه از گروه دوم، اسلوونی، صربستان و لهستان از گروه سوم، اسپانیا و کرواسی هم از گروه چهارم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرده اند . نکته حائز اهمیت حذف تمامی نمایندگان قاره آسیا در مرحله اول مقدماتی می باشد.
 
برنامه روز آخر دور مقدماتی که امروز برگزار خواهد شد بشرح زیر است:

بلاروس                        عربستان

مصر                            استرالیا

لهستان                        کره جنوبی

اسپانیا                         کرواسی

صربستان                      اسلوونی

مجارستان                     الجزایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار