جوانان در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر از حضور پیشکسوتان این عرصه بهره مند خواهند شد.

سعید کشن فلاح دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران بیان کرد: برای همه علاقمندان به شرکت در جشنواره تئاتر فجر زمینه را فراهم کردیم بخصوص اینکه ما از جوانان در جشنواره حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در کنار حمایتی که اتفاق می افتد ما از حضور پیشکسوتان عرصه تئاتر در کنار گروه های جوان بهره مند می شویم.
کشن فلاح افزود: گروه های جوانان که خود عامل تشکیل گروه هستند و ویژگی های این گروه ها دانشگاهی بودنشان است.
دبیر جشنواره اظهار داشت: در جشنواره تئاتر فجر اتفاق خوبی رخ می دهد امیدوارم که گروه ها با قدرت و تلاش بتوانند خود را به اثبات برسانند چرا که کیفیت کار برعهده آنها است.
وی در ادامه گفت: همیشه پیشکسوتان به عنوان الگو برای جوانان در عرصه تئاتر حضور داشته و دارند و ما  از این عزیزان در جشنواره دعوت کردیم.
کشن فلاح تصریح کرد: 34 اثر در بخش مسابقه ایران، حدود 20 اثر در بخش بین الملل علاوه بر 9 اثری که در بخش خارجی وارد شدند در این عرصه حضور دارند.
دبیر جشنواره ادامه داد: 13 نمایش در بخش مربوط به تئاتر استان ها و گزیده مناطق، 13 نمایش در بخش تجربه های نو، 10 نمایش در بخش نگاه تازه، 31 نمایش در بخش تئاتر خیابانی انتخاب شده اند.
وی خاطرنشان کرد: یک بخش ویژه نیز در جشنواره است که اجرای نمایش های مختلفی که در طول ال اجرا شده به روی صحنه می رود برای کسانی که موفق به دیدن این آثار نشدند چرا که در جشنواره بخش مرور آثار را نخواهیم داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار