رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان با اشاره به تامين منابع مالي براي فعاليت بهتر خانه هاي صنعت، معدن و تجارت كشور، سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف صنعتي معدني را از مديران خانه ها خواستار شد.

محمد عابدي نژاد در دومین روز از بيست و يكمين اجلاس خانه هاي صنعت، معدن و تجارت ايران که در كرمان به مدت دو روز برگزار می شود در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با بیان این مطلب افزود : وجود دو تشكل اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي و خانه صنعت، معدن و تجارت در استان كرمان در رسيدگي به مشكلات توليد كنندگان و جذب سرمايه گذاران از مزيت زيادي برخوردار است.

وي اين دو تشكل در استان را از قدرتمند ترين تشكل هاي مردم نهاد و غير دولتي فعال دانست و اظهار داشت : خانه صنعت، معدن و تجارت استان كرمان به رشد و بالندگي خوبي در جهت ارتقاء و پيشرفت استان رسيده است.

عابدي نژاد با اظهار به اينكه در اين اجلاس دو روزه روش هاي توانمند سازي خانه هاي صنعت، معدن و تجارت در كشور مورد بررسي قرار می گيرد، تصريح كرد: روش هاي ايجاد منابع مالي و آماده سازي امكانات براي هر فعهاليت يك اصل ضروري است.

وي با بيان اينكه همانطور كه حفظ داشته ها ضروري و ارزشمند است، بايد آينده نگر نيز باشيم، خاطر نشان کرد : خانه ها بايد ضمن حفظ داشته ها نگاه سرمايه گذاري در جهت توسعه را نيز در خود تقويت كنند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان با تاكيد بر توجه به سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف صنعتي و معدني، یادآور شد : جذب سرمايه گذار هاي داخلي و خارجي در استان و كشور بايد بعنوان يك اصل و هدف مد نظر باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.