قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ايران مغاير با اصل حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان  ؛ رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در لاهيجان ، قطع شبکه های برون مرزی ایران را مغایر با اصل حقوق بشر دانست و گفت: نفوذ افکار عدالتخواهانه ملت ایران در دنیا موجب ترس استکبار جهانی شده است.

ضرغامی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی نمی خواهد صدای ملت ایران به گوش جهانیان برسد، گفت: آنها از یک طرف شبکه‌های تلویزیونی ما را از دید مخاطبان جهانی قطع می‌کنند و از سوی دیگر دم از آزادی بیان می‌زنند.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی گفت : ایران اسلامی با اقتدار، عزت و سربلندی با پیروی از شهدای خود و تحمل همه سختی ها و تحریم ها ، مقتدرانه به راهش ادامه داده و روز به روز قوی تر می شود.

وی تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهانی نهادینه شده و ملت‌های آزاده دنیا ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.
ضرغامی اذعان کرد: قطع شبکه العالم و پرس تی وی ، اتحادیه اروپا و امریکا را زیر سوال برده و این کسب نمره قبولی برای جمهوری اسلامی ایران در بیداری بخشی به دنیا است.

وی با اشاره به سخنان اوباما درباره نفوذ ایران اسلامی در آمریکای لاتین، تصریح کرد: آمریکای لاتین همیشه حیات خلوت آمریکا بوده و امروز نفوذ اهداف انقلاب و افکار آزادیخواهانه ، عدالت خواهانه و الهی ملت ایران در این کشورها ، موجب ترس آمریکا شده است

برچسب ها: قطع ، شبکه ، برون مرزی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.