مربيان و بازيکنان تيم هاي مختلف نظرات خود را درباره بازي هاي روز گذشته خود در هفته بيست و دوم ليگ برتر عنوان کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مربيان و بازيکنان نظرات خود را درباره بازي هاي روز گذشته خود عنوان کردند.

گل محمدی: پنالتی درست بود / این 3 امتیاز برایمان حیاتی بود


یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل داماش گیلان گفت: از قبل هم می دانستم بازی سختی در پیش داریم، داماشی ها خیلی خوب حفظ توپ می کردند و همین امر کار ما را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب بازی کرده و تک گل خود را حفظ کردیم و 3 امتیاز این بازی را بدست آوردیم.



وی افزود: امتیاز این بازی برایمان حیاتی بود و دیدید که از همه بازیکنان استفاده کردیم. باید جایگاهمان را در جدول بهبود می بخشیدیم تا بازیکنان با روحیه بیشتر به بازی ها ادامه دهند.

گل محمدی در مود صحنه پنالتی گفت: پنالتی ما درست بود ولی نمیدانم باید دروازه بان اخاج می شد یا خیر.


درخشان: پرسپولیس مستحق برد نبود / از داوری راضی نبودم

حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و مستحق باخت نبودیم.

وی ادامه داد: از داوری راضی نبودم، داور می توانست پنالتی نگیرد چرا که رضایی توپ به همراه نداشت اما در هر حال به تصمیم داور احترام می گذارم.

وی در مورد نیکبخت نیز گفت: وی بازیکن خوبی است و باید تمرینات بدنی بیشتری داشته باشد.



وی در مورد جام حذفی نیز تصریح کرد: در این مسابقات هر تیمی باهوش تر باشد برنده خواهد شد.

بازی با پرسپولیس در جام حذفی برای ما سخت تر است، چون برنده در 120 دقیقه مشخص می شود.

بازی با هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن سخت است و بازی با پرسپولیس سخت‌تر است. امیدوارم اشتباهاتی که در گلزنی داشتیم در آینده تکرار نکنیم.


غلامرضا رضایی: پنالتی صد در صد درست بود



 پنالتی گرفته شده توسط داور به سود پرسپولیس گفت: پنالتی صد در صد درست بود و بازیکن داماش مرتکب این خطا شد و نمی دانم چرا نسبت به این پنالتی اعتراض می کنند.


محمد نوری: مستحق این برد بودیم

بازیکن پرسپولیس در مورد بازی مقابل داماش گیلان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و مستحق این 3 امتیاز بودیم.



وی افزود: با آمادگی کامل به استقبال دربی می رویم و سعی داریم 3 امتیاز این دیدار را نیز بدست آوریم.


علیرضا نیکبخت: از هواداران پرسپولیس ممنونم / بازی خوبی نبود

بازیکن تیم داماش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازی خوبی نبود و هیچ یک از تیم ها برنامه خاصی نداشتند.

وی افزود: پرسپولیس در یک بازی کاملا معمولی برنده شد و برنامه خاصی نداشت.



وی در مورد تشویق شدنش توسط هواداران پرسپولیس گفت: خاطرات خوشی از زمان حضورم در این تیم دارم و از هواداران پرسپولیس برای تشویق هایشان تشکر می کنم.

سید جلال حسینی: بازی در کنترل ما بود

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان گفت: بازی خوبی بود  و کنترل بازی را تا دقیقه 90 در دست داشتیم.

وی ادامه داد: داوری مشکلی نداشت و بازی خوبی را شاهد بودیم.



وی در مورد دربی نیز خاطر نشان کرد: هنوز یک هفته تا دربی زمان باقی مانده است و در مورد آن حرفی نمی زنم. فقط می توانم بگویم بازی سختی در پیش داریم.


ابراهیم زاده: این نمایش کارمان را در ادامه سخت تر می کند

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم نفت تهران پس از شکست تیم پیکان گفت: همیشه عنوان کرده ام دیدار تیم های بالای جدول و تیم هایی که برای جلوگیری از سقوط تلاش می کنند جذاب و دیدنی است.

وی ادامه داد: نمایش خوبی مقابل پیکان داشتیم و این نمایش کارمان را در ادامه سخت تر می کند.

وی در مورد خرید امین منوچهری و برطرف شدن مشکلات گلزنی این تیم در نیم فصل اول افزود: برای جذب این بازیکن با برنامه و از روی آگاهی اقدام کردیم، از مسئولان باشگاه هم به خاطر خریدهایی که کرده اند تشکر می کنم.



هفته آینده باید مقابل ملوان به میدان برویم و تلاش می کنیم در این دیدار نیز با آمادگی کامل حضور یابیم.


دایی: از لحاظ فوتبالی برتر بودیم / به احدی مربوط نیست که چه کاری انجام می دهم!!

علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم گفت: ما در این دیدار از همه لحاظ برتر بودیم. فوتبال بازی کردیم و توانستیم به برتری سه بر صفر دست یابیم. از لحاظ فوتبالی برتر بودیم و نباید این را با مسائل دیگر مقایسه کنیم.
 
وی در مورد بازی 10 نفره آلومینیوم تصریح کرد: طبق قانون هر بازیکنی که خونریزی پیدا می کند به هیچ عنوان نمی تواند وارد زمین شود، از همین رو بازیکن تیم حریف اجازه ورود نداشت.

وی آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خوشحالم که بعد از سه بازی توانستیم به پیروزی برسیم.

دایی ادامه داد: موقعیت های خوبی داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، البته مهم پیروزی است و تعداد گل ها فرقی نمی کند.



وی گفت: ما از جمله تیم‌هایی هستیم که چون ستاره نداریم ، باید بازیکنان مان با یکدیگر هماهنگ باشند. روح با هم بودن اگر با ما باشد مطمئن باشید همه را شکست می‌دهیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود با برخی از خوانندگان در ارتباط است خاطر نشان کرد: چنین مسئله ای صحت ندارد و اگر داشت عنوان می کردم، البته من شخصی آزاد هستم و با هیچ نهاد دولتی کار نمی کنم و پول دولت را نیز جایی خرج نخواهم کرد و به هیچ احدی ربطی ندارد با چه کسی در ارتباطم و چه کار می کنم!!


میثاقیان: مگر بازيکن ما تير خورده بود؟!

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل راه آهن گفت: تیم ما خوب بازی کرد و با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول جمع کرده بودیم نمی‌خواستیم برای یک امتیاز بازی کنیم، تا دقیقه 80 هم خوب بازی کردیم اما پس از آن اتفاق و گلی که دریافت کردیم تمرکز ‌ما از هم پاشید.

وی در مورد 10 نفره شدن تیمش تصریح کرد: لب عسگری اندازه سر سوزن هم خون نمی آمد، چرا باید به خاطر این موضوع 10 دقیقه 10 نفره بازی کنیم؟!



مگر بازیکن ما تیر خورده بود که 10 دقیقه بیرون از زمین باشد؟! البته باید زودتر او را تعویض می‌کردم اما چون بازیکن گرم نکرده بود نتوانستیم چنین کاری کنم.

نمیدانم چرا هر داوری برای ما سوت می زند سخت ترین شرایط را در نظر می گیرد./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار