مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان کردستان به منظور شرکت در مسابقات رده‌بندی دسته برتر در دو بخش نوجوانان و جوانان در سنندج برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، این مسابقات روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر در خانه پینگ‌پنگ شهر سنندج برگزار و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

در قسمت نوجوانان که رقابت‌های آن در نوبت صبح انجام شد 26 شرکت‌کننده از شهرستان‌های استان حضور داشتند که در نهایت فربد کم‌آزار، آریان امیری‌حسینی، دانیال شیخ‌له و زانا عبداللهی همگی از سنندج به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

این نفرات در مسابقات رده‌بندی دسته برتر کشور که دهه اول بهمن ماه به میزبانی شیراز انجام می‌شود با حریفانی از استان‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در رقابت‌های شیراز نهایتا 6 نفر انتخاب و با افزوده شدن به 10 بازیکن دسته برتر نوجوانان جمعا با 16 بازیکن رقابت‌های دسته برتر را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این متین حیدری، جواز حضور در جمع 10 بازیکن دسته برتر را کسب کرده و هم‌اکنون نفر چهارم دسته برتر ایران است.

در بخش جوانان مسابقات انتخابی استان نیز که عصر جمعه برگزار شد 26 شرکت کننده از شهرستان‌های سنندج، قروه، دهگلان و بیجار حضور داشتند که در پایان متین حیدری از سنندج، مصطفی رضایی از قروه، فربد کم‌آزار از سنندج، و سیدمنیب حسینی از سنندج مقام‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

این نفرات در مسابقات رده‌بندی دسته برتر کشور که دهه اول بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در رقابت‌های ساری نیز 6 نفر انتخاب شده و با افزوده شدن به جمع 10 بازیکن دسته برتر جوانان مسابقات را آغاز خواهند کرد.

هم‌اکنون استان کردستان صاحب دو ورزشکار در رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر کشور است که متین لطف‌الله‌‌نسبی در مکان پنجم و محمدپارسا جنتی در رتبه ششم قرار دارند.

شایان ذکر است سرداوری مسابقات انتخابی استان بر عهده یحیی لطف‌الله‌نسبی، سرداور ملی بود ضمن آنکه سرداور بخش جوانان حامد ویسی و بخش نوجوانان علی غفاری و یدالله احمدی بودند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.