مدیر جهادکشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای حمایت از تولید افزون بر سه میلیارد ریال غرامت به باغداران بیمه گذار خرمشهری پرداخت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ، ابراهیم داوری اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و در قالب پوشش بیمه نخیلات بیش از سه میلیارد ریال غرامت بیمه به 105 هزار و 759 اصله نخل بارور به باغداران بیمه گزار پرداخت شد.
داوری، تعداد افراد برخوردار از این غرامتها را 856 نفر از نخلداران شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: شهرستان خرمشهر دارای 210 هزار اصله نخل بارور است که در سال های اخیر بر اثر عوامل خسارت دچار کاهش کمی و کیفی محصولات تولیدی شده اند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خرمشهر افزود: تاکنون بیش از دو هزار و 200 هکتار از محصولات پائیزه در شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: از ابتدای شروع فصل کشت محصولات پائیزه در سال جاری تاکنون قرار داد بیمه بیش از دو هزار هکتار گندم آبی،117 هکتار جو و 129 هکتار کلزا با کشاورزان منطقه منعقد شده است.

داوری افزود: با توجه به عملکرد مطلوب صندوق بیمه در سالهای گذشته، بیمه محصولات پائیزه در سال جاری با استقبال کشاورزان مواجه بوده و سطح بیمه روند رو به افزایشی دارد./س
برچسب ها: پرداخت ، غرامت ، باغداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.