مردم حلب حمله تروريست ها به مناطق مسکوني را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ساکنان منطقه المحافظه حلب خشم خود را نسبت به حملات تروریستی علیه این منطقه مسکونی ابراز کردند.

تروریست های سوری یک منطقه مسکونی را هدف راکت قرار دادند که در این حمله تعدادی از شهروندان سوری کشته و زخمی شدند.

یکی از ساکنان این منطقه گفت: روز جمعه قبل از ظهر ما خواب بودیم که احساس کردیم همه چیز آوار شد ما از ساختمان سریع بیرون آمدیم. چهار پنج دستگاه آمبولانس به اینجا آمدند. این دومین باری است که این منطقه را هدف قرار می دهند. سه ماه پیش نیز این ساختمان را با خمپاره هاون هدف قرار دادند که ساختمان آسیب جدی ندید اما این بار ساختمان ویران شد.

تروریست ها از همان شیوه ای که برای حمله به دانشگاه حلب استفاده کرده بودند برای حمله به مناطق مسکونی استفاده می کنند.

یکی دیگر از ساکنان گفت: تروریست ها ویرانی و خرابی را برای کشور ارمغان آورده اند. چه بسیار افرادی که در حملات تروریستی جان باختند. تروریست ها به هیچ چیز توجهی ندارند آن ها کاری ندارند که اینجا یک منطقه مسکونی است همان بلایی که بر سر دانشگاه حلب آوردند حالا بر سر مناطق مسکونی در می آورند. این دیگر چه کاری است؟ آیا ما انسان نیستیم؟ آیا ما حق زندگی نداریم.

یکی از مغازه داران که مغازه اش در حمله تروریست ها ویران شده بود گفت: من مغازه ام را بسته بودم و هنوز به سر خیابان نرسیده بودم که صدای انفجار شنیدم و به مغازه ام بازگشتم و دیدم همه چیز ویران شده است.
برچسب ها: محکومیت ، تروریست ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار