سرمربی تیم راه آهن گفت:در دیدار مقابل آلومینیوم همه لحاظ برتر بودیم، فوتبال بازی کردیم و توانستیم به برتری سه بر صفر دست یابیم. از لحاظ فوتبالی برتر بودیم و نباید این را با مسائل دیگر مقایسه کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم گفت: ما در این دیدار از همه لحاظ برتر بودیم. فوتبال بازی کردیم و توانستیم به برتری سه بر صفر دست یابیم. از لحاظ فوتبالی برتر بودیم و نباید این را با مسائل دیگر مقایسه کنیم.
 
وی در مورد بازی 10 نفره آلومینیوم تصریح کرد: طبق قانون هر بازیکنی که خونریزی پیدا می کند به هیچ عنوان نمی تواند وارد زمین شود، از همین رو بازیکن تیم حریف اجازه ورود نداشت.

وی آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خوشحالم که بعد از سه بازی توانستیم به پیروزی برسیم.

دایی ادامه داد: موقعیت های خوبی داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، البته مهم پیروزی است و تعداد گل ها فرقی نمی کند.

وی گفت: ما از جمله تیم‌هایی هستیم که چون ستاره نداریم ، باید بازیکنان مان با یکدیگر هماهنگ باشند. روح با هم بودن اگر با ما باشد مطمئن باشید همه را شکست می‌دهیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود با برخی از خوانندگان در ارتباط است خاطر نشان کرد: چنین مسئله ای صحت ندارد و اگر داشت عنوان می کردم، البته من شخصی آزاد هستم و با هیچ نهاد دولتی کار نمی کنم و پول دولت را نیز جایی خرج نخواهم کرد و به هیچ احدی ربطی ندارد با چه کسی در ارتباطم و چه کار می کنم!!
برچسب ها: دایی ، راه آهن ، آلومینیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار