رئیس رسانه ملی در مراسم بزرگداشت شهید ندیمی و هشتصد و هفتاد شهید شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل گفت: امروز شبکه‌های جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت در جهان اسلام هستند و با هوشمندی و عمل به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت هشتصد و هفتاد شهید شهرهای لاهیجان، سیاهکل، دیلمان، پیرکوه و رودبنه با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و مسئولان استان در مسجد دوبرادران حاج سلیم محله شهرستان لاهیجان برگزار شد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم با تشریح مقام رفیع و بی‌بدیل شهدای انقلاب اسلامی خطاب به خانواده‌های آنها گفت: با پایمردی و استقامت تاریخی شما، آرمان‌های انقلاب اسلامی، شرق تا غرب عالم را فرا گرفته است.

مهندس ضرغامی گفت: فرمان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای آمریکای لاتین و تحریم شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی نشان داد، استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر در مقابل عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی دچار ناتوانی و انفعال شده است.

رئیس رسانه ملی افزود: امروز شبکه‌های جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت در جهان اسلام هستند و با هوشمندی و عمل به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین را خنثی می‌کنند.













انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار