معاون حقوقي و پارلماني سپاه گفت: عناصر خودفروخته و ستون پنجم دشمن در داخل سعي دارند با ضربه زدن به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي جوانان را از تفکر بسيجي دور کنند، اما هر مسئولي در هر لباسي بايد بداند ملت ايران از هر کسي که از خط ولايت عدول کند دوري خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا يزدي" شب گذشته در بيست و ششمين يادواره شهداي کربلاي 5 که در حسينه خامنه‌اي‌هاي تهران برگزار شده بود، با بيان اينکه بهترين مسير، حرکت در مسير شهدا است، اظهار داشت: هر کشوري ممکن است در جنگي شرکت کرده يا جنگي را شروع کرده باشد، افراد زيادي نيز در اين جنگ‌ها کشته شده‌اند، اما فرق شهداي ما با کشته‌شدگان اين جنگ‌ها اين است که هر يک از اين شهدا سفيري هستند که مي‌توانند امتي را به دنبال خود بکشند و اين مسئله در ويژگي‌هاي فردي تک‌تک اين شهدا مشهود است.

وي افزود: شهداي ما خلوص خود را در گمنامي پيدا کردند، اما ما با تکرار ياد و نام شهدا و شناخت مسير صحيح آنان به افتخار، عزت و اتحاد در کشور خواهيم رسيد.

معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اگر راه شهدا را نرويم قطعا به ناکجا آباد خواهيم رسيد و اين امر در کشورهاي بسيار پيشرفته مشهود است.

وي يادآور شد: تکنولوژي هسته‌اي،  دستاوردهاي روزافزون علمي، فروش بالاي نفت و ساخت اتوبان‌هاي آنچناني چشم دشمنان را از ما دور نمي‌کند و اين تنها تفکر بسيجي است که انقلاب ما را از آسيب آنان مصون نگه داشته است.

سردار يزدي تصريح کرد: از 12 سال پيش تاکنون آمريکايي‌ها مرتبا ما را به حمله تهديد مي کنند، دليل عدم حمله آنها وجود سلاح‌ها و موشک‌هاي پيشرفته در کشور ما نيست، آنها در حقيقت از اينکه هنوز تفکر همت‌ها و باکري‌ها در ذهن جوانان ما نقش بسته است، مي‌ترسند.

وي با بيان اينکه دشمن جاسوسان خود را در سطح جامعه مأمور به ارزيابي ميزان تفکر بسيجي کرده است، خاطرنشان کرد: آن روزي که ملت ايران از تفکر بسيجي جدا شده، بين مسئولين اختلاف افتاده و يا از راه شهدا دور بمانيم، روز حمله دشمنان به ايران خواهد بود.

سردار يزدي با تأکيد براينکه دشمنان انقلاب امروز از ولايت‌پذيري ملت ايران هراس دارند افزود: دشمن تلاش مي‌کند با جدا کردن ما از اين آرمان‌ها و ارزش‌ها، امکان تجاوز به به کشور را براي خود فراهم کند و اين امري است که مسئولين و ملت بايد به آن دقت نظر داشته باشند.

وي با يادآوري اينکه دغدغه اصلي مسئولين کشور امروز نبايد فروش نفت باشد، خاطرنشان ساخت: به طور قطع اگر راه شهدا را رفته و آموزه‌هاي دين را در پيش بگيريم در برابر هر تهديد و تحريمي موفق خواهيم شد اما در غير اين صورت حتما به مشکل بر مي‌خوريم.

معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران حضور در يادواره‌هاي شهدا را راهکاري براي شناخت شهدا برشمرد و تصريح کرد: بايد با شناخت صحيح از مسير شهدا مسير زندگي خود را تعيين کرده و در راه ولايت گام برداريم.

وي خاطرنشان کرد: امروز ملاک اعتماد به مسئولين از ديد ملت اين است که حرف و عمل آنان تا چه اندازه در مسير ولايت فقيه باشد.

سردار يزدي ورود مشروبات الکلي، فروش فيلم‌هاي غيراخلاقي و رواج مواد مخدر در جوانان را توطئه‌هاي دشمن براي دور کردن جوانان از تفکر بسيجي ارزيابي و تصريح کرد: عناصر خودفروخته و ستون پنجم دشمن در داخل نيز سعي دارند با ضربه زدن به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي جوانان را از اين تفکر دور کنند اما هر مسئولي در هر لباسي بايد بداند ملت ايران از هر کسي که از خط ولايت عدول کند دوري خواهد کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار