مارکو اکتاویو و علی نادری، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دقایقی برای حاضران جلسه سخنرانی کردند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، مارکو اکتاویو در سخنانی گفت:به خاطر برگزاری چنین مراسمی که به ما روحیه می دهد از علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، خسرو ابراهیمی ، پریا شهریاری و دیگر کسانی که در برگزاری این مراسم دخیل بوده اند تشکر می کنم.

همچنین از مدیران باشگاهها، مسئولان هیات های استانی و روسای کمیته های ساحلی هیات های فوتبال استانی به خاطر برگزاری مسابقات لیگ با همه مشکلاتی که وجود دارد هم تشکر می کنم.آنها یک کار بزرگ را انجام می دهند و می خواهند فوتبال ساحلی ایران پیشرفت کند. خوشحالیم که حالا همه برای فوتبال ساحلی ارزش ویژه ای قائل هستند.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی را به عنوان راس یک هرم در نظر بگیرید دو گوشه دیگر آن باشگاهها و مسئولان هیاتها و کمیته های فوتبال ساحلی استانها هستند که کارهای پایه ای را انجام می دهند.

همچنین باید از کسانی که فوتبال ساحلی بانوان ایران را مدیریت می کنند هم تشکر کنم. از بازیکنانم و همچنین دستیارانم هم تشکر می کنم. اکتاویو در پایان گفت: گروهی که اینجا حضور دارند آماده اند که توانایی فوتبال ساحلی ایران را نشان دهند و پرچم ایران را در قطر به اهتزاز دربیاورند. سپس علی نادری کاپیتان اصفهانی تیم ملی هم در جملاتی کوتاه گفت: ما به قطر می رویم تا حاصل زحمات یک ساله و نیمه مان را درو کنیم.من به نمایندگی از بازیکنان باید بگویم ما باید در زمین بازی حرفهایمان را بزنیم /آق
برچسب ها: فوتبال ، اکتاویو ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار