اهالي کبدي اين روزها به نحوه اداره اين ورزش معترض هستند و خواستار رسيدگي هر چه سريعتر وزارت ورزش به اين موضوع شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دو تن از مسئولان سابق کبدي در مصاحبه با خبرنگار ما مطالب ذيل را عنوان داشتند ضمن اينکه تماس هاي ديگري در اين ارتباط با ما انجام شد که از انتشار همه آنها معذوريم.

حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از سال 84 که فدراسیون کبدی تأسیس شد و مقصدولو به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد بنده نیز رئیس هیئت کبدی اصفهان شدم و در سال 88 به عنوان رئیس منطقه 2 کبدی کشور که شامل استان های فارس، بوشهر، اصفهان، کهکلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و بوشهر است انتخاب شدم و تاکنون در این سمت فعالیت می کنم.

رئیس سابق منطقه 2 کبدی کشور ادامه داد: در طول چندین سال فعالیت، حتی از بودجه های شخصی خودم برای کبدی خرج کردم و حتی خودروی خودم را فروختم و چندین وام گرفتم تا تیم راه و ترابری را راه اندازی کنم و همین مسئله باعث شد که چندین قهرمان و نائب قهرمان در سطح کبدی کشور داشته باشم.

حسین نژاد افزود: من به دلیل عرق به کبدی این همه هزینه کردم و تلاشم برای این بود که با حضور ملی پوشان در اصفهان باعث شوم سطح کبدی کاران استان بالا برود.

وی ادامه داد: امسال ما به مشکل خوردیم و ساکت کمک کرد و اسپانسر ما شد و توانستیم دو مرتبه قهرمان لیگ برتر کشور شویم.

حسین نژاد افزود: در راستای فعالیت های منطقه 2 کبدی جلسات فراوانی را برگزار کردیم و حتی چند مربی از هر استان را دعوت به همکاری کردیم و خواستم برای ارتقای سطح بیشتر اطلاعاتشان کلاس های مخصوصی برگزار کنیم.

حسین نژاد گفت: متأسفانه چندی قبل که در مورد موضوع برگزاری اردوهای ملی جهت حضور در مسابقات هند با دبیر فدراسیون در تماس بودم وی با یک حالت پرخاشگرانه به من گفت شما در حدی نیستی که ما با تو مشورت و یا مناظره کنیم، چراکه من معتقدم بودم می بایستی اردوها برگزار شود.

وی ادامه داد: پس از این موضوع بدون اطلاع و خیلی سریع نظری رئیس کبدی فارس را جایگزین بنده کردند و حتی یک تشکر هم بعد از چند سال فعالیت از من نشد! حتی نگفتند دلیل پرخاشگری دبیر فدراسیون چه بوده است.!

وی افزود: در فدراسیون کبدی هر کس اعتراض کند، از هر استان باشد برکنار می شود و فدراسیون انحصاری اداره می شود.

وی افزود: اعظم مقصودلو، حمید مقصودلو، یکی از اقوام همسر مقصودلو خانم اورسجی رئیس دبیرخانه و مسئول همه و همه پست های کبدی را در انحصارگرفته اند و هر کس هم اعتراض کند سریعاً عزل می شود.



دبیر هیئت کبدی تهران: از وزیر خواستم حق ما را بگیرد

محسن والوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: رئیس فدراسیون کبدی، مقصودلو، فدراسیون را به صورت انحصاری و خانوادگی اداره می کند و به هیچ عنوان عدالت را رعایت نکرده و از اقوامش در پست های مختلف استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: در پی نامه ای به دکتر عباسی، دکتر سجادی و رئیس کمیته ملی المپیک این موضوع را با ضمیمه شکایات بازیکنان گزارش کردیم اما متأسفانه هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفت.

والوریان در خصوص انتخابی تیم ملی اظهار داشت: اعضای تیم ملی باید از میان قهرمانان مسابقات کشوری تعیین شوند اما مقصودلو این تیم را از لیگ برتر انتخاب می کند و در لیگ برتر هر استانی که پول بیشتری داشته باشد در صدر جدول است و حق دیگر بازیکنان ضایع می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار