تیم ملی هر کشور اغلب گلچینی از بهترین بازیکنان لیگ آن است و برخی تیم ها به واسطه حضور ستاره ها در همه پست ها به نوعی خودشان تیم ملی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های ملی اغلب مجموعه ای از بهترین مهره ها هستند مهره هایی که در تیم های باشگاهی خود نیز عملکرد خوبی دارند و به واسطه همین عملکرد نیز به رده ملی دعوت می شوند.

امسال تیم استقلال به هدایت امیر قلعه نوعی یکی از بهترین دوران خود را می گذارند تیمی که در همه پست هایش ستاره های تیم ملی را جای داده است استقلال آن قدر از حضور این بازیکنان حرفه ای اشباع شده است که امروز می توان تیم آبی پوش پایتخت را یک تیم ملی کامل دانست.

تیم صدرنشین جدول، گلر اول تیم ملی یعنی سید مهدی رحمتی را دارد ، درون دروازه این تیم گلری با عملکرد بسیار خوب حضور دارد که باعث شده تا کمترین گل خورده مربوط به آبی پوشان پایتخت باشد البته نباید نقش مدافعان تیم استقلال را نادیده گرفت مدافعان که از بهترین خطوط دفاعی به شمار می روند.

پرسپولیس در خط حمله نیز بسیار اشباع است با آمدن فرهاد مجیدی با حضور گلزنی با نام آرش برهانی، بازگشت مجتبی جباری، جذب فرزاد حاتمی باعث شده تا استقلال به عنوان تیمی با خط حمله قوی نیز محسوب شود.

البته این استقلال هنوز نتوانسته تعداد گل زیادی به ثمر برساند و منتقدان معتقدند شاگردان قلعه نوعی باید بتوانند در کنار برد و سه امتیازی های شیرینی که کسب می کنند تعداد گل زیادی نیز به ثمر برسانند.

شاید همین قضیه تعداد گل کم یکی از دلایلی باشد که باعث شده هواداران کمتری برای استقبال از تیم قلعه نوعی به ورزشگاه ها بیایند.

قلعه نوعی معتقد است در نیم فصل دوم شرایط تیمش هر روز بهتر از روز قبلی مي شود و آن ها تمرکز خود را بر روی حملات و به ویژه ای افزایش گل های کم خود می گذارند اگر چه برای تیمی هم چون استقلال و به طور کلی همه تیمهای لیگ برتر کسب 3 امتیاز بسیار مهم تر از ارائه یک بازی ناب است اما با این حال آبی پوشان با آمدن مهاجمان جدید و جویای نامی که در نیم فصل به خود اضافه کرده اند دورخیز خوبی برای گلزنی هر چه بیشتر انجام داده اند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار