مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از تدوین کتابی جامع در حوزه حفظ قرآن کریم برای مدارس خبر داد و گفت: نسخه جامع این کتاب در سایت معتبر قرآنی آموزش و پرورش بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بنیادی در همایش استانی قرآن کریم، دانش‌آموزان و فرهنگیان استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد با تأکید بر اجرای دقیق سند تحول بنیادین در عرصه تعلیم و تربیت،افزود: سند تحول بنیادین در هر حوزه به صورت علمی و اسلامی مورد مطالعه قرار گرفته و مورد تأیید رهبری نیز واقع شد.

وی تصریح کرد : هدف ما آموزش قرآنی برای عموم جامعه است و نوبت بعد از ظهر مدارس قرآنی، برای این امر اختصاص یافت.

مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که ایجاد 10 هزار مدرسه قرآنی در دستور کار وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت،گفت: نیروی انسانی و فضای مدارس قرآنی باید مورد ارزیابی دقیق مسئولان امر قرار گیرد.

بنیادی به تهیه و تدوین هفت کتاب وی‍ژه سوادآموزی مدارس قرآنی اشاره کرد وافزود: استفاده از این کتاب برای نوآموزان پیش‌دبستانی کاربردی است.

وی به نرم‌افزار سروش ایمان وی‍ژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اشاره وتصریح کرد: 32 استان در طرح ملی نهضت نور با ثبت کد ملی در سایت قرآنی وزارت آموزش و پرورش که استقبال جهانی شده است، فعالیت دارند.

مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که در جذب منابع انسانی، هدف ما استفاده از افراد نخبه قرآنی است،گفت: پنج هزار نیروی انسانی که چهره‌های شناخته شده در حوزه قرآنی هستند جذب شدند که سهم مازندران در این حوزه 179 مربی بوده است.

در پایان این همایش از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده قرآنی کشوری و استانی مازندران قدردانی شد/س

برچسب ها: کتاب ، جامع ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.