معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت : 70 طرح بزرگ استان اصفهان در ششمین نمایشگاه بین المللی هتل داری، گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  "احمد رضا مولایی" ارزش سرمایه گذاری در 70 طرح بزرگ استان راافزون بر ده هزار میلیارد ریال اعلام کرد .

وی اظهار داشت : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با حضور فعال و با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در بالاترین سطح در نمایشگاه مذکورقرار گرفته است .

وی تصریح کرد: از ویژگی های چشمگیر این نمایشگاه طراحی غرفه استان اصفهان بر اساس معماری اصیل ایرانی در فضایی به مساحت 150 متر مربع بود که باعث جذب شرکت کنندگان در نمایشگاه شد و به نوعی بهترین و زیباترین غرفه از نظر طراحی و محتوایی قلمداد شده است.

خاطر نشان می شود : ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری ، هتلداری و فرصت های سرمایه گذاری با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، مالزی، تایلند، چین وسنگاپورو 31 استان کشور ازتاریخ 26 الی 29 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است./س

برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، اصفهان ، در کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.