رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه از اسکان موقت 55 نفر در پایگاه‌های امداد سوادکوه در پی بارش برف و کولاک دیروز سوادکوه خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،آذری درجلسه بررسی فعالیت‌های حوزه امداد جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه کاهش دردها و رنج‌های مردم ازمهم‌ترین وظایف هلال‌احمر در فعالیت‌های امداد و نجات است،گفت:بارش برف سنگین و کولاک دیروز محور سوادکوه موجب در راه ماندن تعدادی از هموطنان در محور سوادکوه شد.

وی از تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر سوادکوه در طول روز گذشته برای کمک به در راه ماندگان و نیازمندان به خدمات امدادی خبر داد و افزود: نیروهای امدادی پایگاه‌های گدوک، ارفعده و پست سیار ورسک با گشت‌زنی مداوم در محور به امدادرسانی حادثه دیدگان اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه به حضور 13 نیروی عملیاتی و سه دستگاه خودروی آمبولانس در محور سوادکوه و کمک در بستن زنجیر چرخ خودروهای عبوری در 168 مورد اشاره کرد و تصریح کرد: میان 55 نفر در پایگاه‌های امدادی گدوک و ارفعده سوادکوه اسکان موقت یافتند و بسته‌های غذایی به همین تعداد در بین آنان توزیع شد.

آذری به همکاری با عوامل راه و ترابری در روان سازی ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: همراهی و همکاری نیروهای هلال‌احمر سوادکوه در روان‌سازی ترافیک از ابتدای بارش برف تا مساعدشدن شرایط جوی و ترافیکی محور ادامه داشته است./س

برچسب ها: اسکان ، پایگاه ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.