استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح عظیم و ملی زیرگذر شهر دوگنبدان با 60 درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، دكتر سید'حسین صابری' چهارشنبه شب در بازدید سر زده از طرح زیرگذر دوگنبدان افزود: با هماهنگی انجام شده كنارگذر طرح یاد شده تا پایان سال جاری بازگشایی و ترافیك مركز شهر روان خواهد شد.
وی دلیل وقفه و كندی عملیات این زیرگذر در یك سال گذشته را قرار گرفتن شبكه های برق و گاز و بخصوص شبكه 'فیبرنوری' شركت مخابرات در محوطه كارگاهی دانست و گفت: با برطرف شدن موانع یاد شده عملیات اجرایی طرح شتاب بیشتری گرفته است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد،نشت و رخنه آب سفره زیرزمینی به محوطه كارگاهی طرح زیرگذر را یادآور شد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده آب ورودی به محوطه زیرگذر به صورت مهندسی و اصولی به رودخانه مجار شهر هدایت خواهد شد.
صابری از تامین اعتبار به موقع طرح زیرگذر از سوی صنعت نفت ابراز رضایت كرد و گفت: امید است تا قبل از پایان سال جاری بیشتر قسمت های دیوار آماده شده زیرگذر رونمایی شود .
استاندار كهگیلویه و بویراحمد از مسوولان و متولیان شهرستان گچساران خواست در تكمیل و بهره برداری طرح زیرگذر نهایت همكاری را با پیمانكار و متولی طرح داشته باشند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، طرح عظیم زیرگذر دوگنبدان در مركز این شهر با اعتباری افزون بر 68 میلیارد ریال از اعتبارات شركت ملی نفت مناطق جنوب به طول یك هزار و 200 متر طول در حال ساخت است./س
برچسب ها: طرح ، ملی ، زیرگذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.