رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور از آغاز فروش اينترنتي و حضور بليت نوروزي ناوگان اتوبوسراني بين شهري در نيمه دوم بهمن خبر داد و گفت: نرخ بليت اتوبوس در اين طرح ، حداکثر 20 درصد افزايش خواهد داشت.

      
به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ شهريار افندي زاده گفت: اين طرح به منظور ارائه خدمات بهتر و مديريت تقاضاها اجرا مي شود و طرح نوروزي از 24 اسفند تا 16 فروردين اجرا خواهد شد.
وي با بيان اين که هنوز ميزان افزايش براي نرخ بليت نوروزي اتوبوس تصويب نشده است ، گفت: البته مانند سال هاي قبل اين ميزان افزايش در دستور کار خواهد بود.
افندي زاده افزود: اين ميزان افزايش معمولاً با توجه به اين که در اين ايام برخي مسيرها براي اتوبوس يکسر خالي است و در ابتداي ايام نوروز اتوبوس ها از مبدأ تهران تکميل حرکت مي کنند اما در برگشت به مقصد تهران خالي هستند و در روزهاي پاياني نوروز اين روند برعکس مي شود ، بنابر اين افزايش 20 درصدي نرخ اتوبوس به منظور افزايش کيفيت ارائه خدمات و کاهش ضرر و زيان شرکت هاي تعاوني و مسافربري صورت مي گيرد.
افندي زاده گفت: در ايام نوروز اتوبوس هاي (VIP) ناوگان اتوبوسراني بين شهري افزايش مي يابد و در نوروز امسال 7 هزار دستگاه از ان در خدمت هموطنان خواهد بود.
برچسب ها: اتوبوس ، حمل و نقل ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار