سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد سازمان‌یافته اقتصادی جدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: ما با هر نوع فساد بزرگ اقتصادی و سازمان یافته در این حوزه مبارزه جدی می‌کنیم همان‌گونه که مردم شاهد بودند با پرونده 3 هزار میلیارد تومانی نیز برخورد جدی صورت گرفت.

وی گفت: ‌ما حتی در پرونده‌های اختلاس و کلاهبرداری نیز هیچ‌گونه قصور و کوتاهی نکردیم و اجازه نمی‌دهیم مفاسد اقتصادی صورت گرفته و نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

محسنی‌اژه‌ای افزود: برخی از افراد که به صورت تقلبی اقدام به دریافت تسهیلات بانکی کرده‌اند شناسایی شدند و ما در حال مذاکره و رایزنی با آنها هستیم تا مبالغی که به عنوان تسهیلات دریافت کرده‌اند باز پرداخت کنند.

وی گفت: در این رابطه برخی پرونده‌ها نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و احکام قضایی برای آنها صادر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین افزود: دستگاه قضایی مصمم به برخورد با مفاسد اقتصادی است و ما از دستگاه مجریه نیز خواسته‌ایم با زمینه‌ها و بسترهای فساد به شدت برخورد کند.

محسنی‌اژه‌ای گفت: ‌در حال حاضر هم دولت و هم قوه قضاییه در سالم‌سازی فضای اقتصادی جامعه کوشش می‌کنند تا عده‌ای که واقعاً در صدد سلامت اقتصادی و تولیدی هستند در رسیدن به اهداف‌شان موفق باشند.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود: قطعاً دستگاه قضایی از اقدامات سالم اقتصادی و تولیدی حمایت می‌کند و حتی سعی می‌کند موانع را از پیش‌روی آنها بردارد و اگر چنانچه برخی از افراد که بدهکار بانک هستند، مشکلات‌شان برطرف شده و با استمهال بتوانند آنها را پرداخت کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، دستگاه ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.