مدیر کل روابط عمومی سازمان شهرداری ها ی کشور از برگزاری نخستین همایش ملی روابط عمومی و مدیریت شهری در مشهد خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهران کفاش در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری مشهد برگزار شد،با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی و قانون مداری، روابط عمومی و ارتباطات بین المللی شهری، روابط عمومی و شهر الکترونیک، روابط عمومی و سرمایه های شهری و روابط عمومی و رسانه های نوین را از محورهای این همایش می باشد.

کفاش اظهارداشت : سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که متولی 27هزار دهیاری و یکهزار و 200 شهرداری است،گسترده ترین دستگاه اجرایی کشور است.

کفاش افزود: برای پر کردن این خلاء و با توجه به گستردگی زمینه های علمی و فناوری روابط عمومی ، نیاز روزافزون به تبادل نظر و گسترش اندیشه های نو در این حوزه احساس می شود که این همایش می تواند به این امر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها می توانند جهت شرکت در این جشنواره دستاوردهای خود را در دو بخش ارتباطات الکترونیک و خلاقیت و نوآوری تا بیست بهمن ماه ارایه دهند، افزود: پس از بررسی آثار توسط هیات داوران شهرداری های برتر معرفی می شوند.

کفاش در ادامه همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی شهرداری های کشور خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه عملکرد ها و دستاوردهای روابط عمومی ها از نهم تا یازدهم اسفند ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی گفت : شهرداری مشهد از پیشتازترین شهرداری های کشور می باشد و امید است که برگزاری نخستین همایش، جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی های شهرداری های کشور به میزبانی پایتخت معنوی ایران منجر به هم افزایی و تبادل تجربیات و دستاوردهای شهرداری های نمونه کشور نظیر مشهد و ارتقای جایگاه روابط عمومی شهرداری ها شود.

یاد آوری می شود : این همایش در یازدهم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد/س 

برچسب ها: نخستین ، همایش ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.