مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی گفت: در 9 ماه از سال دو میلیارد و 961 میلیون و 734 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی مصرف شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، هرندی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد : علاوه بر این میزان 71 میلیون و 606 هزار تن گاز مایع طی مدت یاد شده در این استان به مصرف رسید ه است.

وی افزود: مصرف بنزین، نفت گاز و گاز مایع در این استان طی 9 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب شش، چهار و سه درصد افزایش و مصرف نفت کوره و نفت سفید هم 35 و دو درصد کاهش داشته است.

وی افزود: مصرف سوخت CNG نیز در این استان با دو درصد افزایش طی مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 271 میلیارد و 817 میلیون لیتر بوده است.

هرندی مجموع جایگاههای فعال عرضه سوخت در استان خراسان رضوی را 131 جایگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد 20 جایگاه دو گانه سوخت شامل توزیع بنزین و CNG می باشند.


مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: یک هزار و 600 لیتر نفت سفید مورد نیاز مصرف کنندگان طی نیمه اول امسال از طریق کالابرگ توزیع شد.

هرندی افزود: هفت میلیون و 700 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق نیز طی شش ماه نخست امسال در این استان کشف و تحویل منطقه پخش فرآورده های نفتی استان شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به افزایش نظارت بر فرآیند توزیع فرآورده های نفتی، بیشتر قاچاق فرآورده های نفتی به سوی مشتقات نفتی، حلال ها و شوینده ها سوق یافته است.

یاد آوری می شود : از مجموع جایگاهها 70 مورد مربوط به مشهد می باشد/س

برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.