معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت : این استان دارای کسب رتبه برتر در اجرای عملکردها می باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسن واحدی در جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت‌های مخابرات اظهار کرد: 70درصد عملکردی که سبب برتری این استان شده است و حاصل آن کسب رتبه برتر کیفیت بوده ناشی از توجه ویژه به دولت نهم و دهم به تامین زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات در واژه فنی امروز به معنای اطلاعات است،‌ افزود : سیستم ارتباطات می‌تواند سبب رشد و توسعه جوامع شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در پایان ماه صفر سال جاری بالغ بر 2میلیون زائر در مشهد داشتیم، عنوان کرد: در مشهد که سالانه حدود 25 زائر دارد و باید برای رسیدن به افق 1404 به 40میلیون زائر در سال برسد مدیران می‌توانند با تامین زیرساخت‌ها در این مسیر گام بردارند.

واحدی اظهار کرد: سرانه عمرانی خراسان‌رضوی میان 70تا80هزار تومان است در حالی که برخی در برخی از استان‌ها این سرانه به 150هزار تومان نیز می‌رسد که پس از تلاش‌های مستمر و اعتراض‌ به هیئت دولت منجر به اختصاص اعتبار هزار میلیارد تومان در 5سال به عنوان بودجه زیارت برای خراسان‌رضوی شد.

وی ادامه داد: از روز گذشته طرح ملی سفر مهر در مشهد آغاز شده و نخستین گروه که حدود یکهزار و 104 زائر است وارد مشهد شده‌اند که شامل گروه‌ رانندگان در سطح کشور می‌شود و در حال حاضر در 5مکان مشهد مستقر هستند و به سبب اینکه نخستین گروه اعزامی در این طرح به شمار می‌روند تمامی هزینه‌ خدماتی آنها رایگان است/س 

برچسب ها: معاون ، عمرانی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.