استاندار همدان خواستار اهتمام دستگاه هاي خدمات رسان به طرح هاي مسکن مهر شد و گفت: اين دستگاه ها اعم از شرکت هاي آب، برق و گاز بايد کار خود را بصورت جدي شروع کنند تا طرح هاي مسکن مهر در موعد مقرر تحويل متقاضيان شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان  ؛  علي محمد آزاد در جلسه شوراي تامين مسکن استان که به منظور بررسي آخرين وضعيت پروژه هاي مسکن مهر تشکيل شد، اظهار داشت: پروژه هاي مسکن مهر استان در وضعيت خوبي هستند و با اهتمام بيشتر دستگاه ها به خصوص دستگاه هاي خدمات رسان، اين طرح ها در زمان مقرر به بهره برداري مي رسند.
وي با تاکيد بر اينکه اداره کار و تعاون هيات هاي تسفيه را براي حسابرسي فعال کند و گزارش آن را ارائه دهد، بيان داشت: اداره تعاون  پروژه هايي که در برخي شهرستان ها با کمبود متقاضي مواجه هستند را تعيين تکليف کند و وضعيت ادامه فعاليت اين تعاوني ها را مشخص کنند.
استاندار همدان گفت: در شهرستان هاي تويسرکان و نهاوند هم اداره هاي مسکن روستايي و راه و شهرسازي نيروهايي را به اداره ثبت اسناد بدهند تا کار تفکيک اسناد سريعتر انجام شود.
آزاد از اداره کار و تعاون خواست به تعاوني ها و افرادي که مسکن مهر تحويل گرفته اند، اعلام کند که براي دريافت دفترچه پرداخت اقساط به بانک مراجعه کرده تا مشمول جريمه و سود بيشتر نشوند.
استاندار بيان کرد: سازمان مسکن و شهرسازي هم بايد براساس ابلاغيه وزرات راه و شهرسازي پيمانکاران را موظف کند تا  واحدهاي مسکن مهر را  پس از تکميل و دارابودن امتيازات خدماتي به صاحبان آنها تحويل دهند./س
برچسب ها: استاندار ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.