دادستان كل كشور گفت: وحدت و همدلی خنثی كننده تمام توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه فوق العاده شورای عالی قضایی استان اردبیل افزود: ایستادگی و جان فشانی های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران در عرصه ها و زمان های مختلف مایه ناامیدی دشمنان و عامل پیروزی های به دست آمده است.

وی گفت: ملت ایران در تمام جبهه ها و در مقابل انواع جنگ های تحمیلی از نظامی گذشته گرفته تا نرم كنونی و انواع تحریم های اقتصادی و در مقابل انواع تهمت ها و دسیسه های استكبار پیروز و سربلند بیرون آمده است.

دادستان كل كشور با اشاره به افزایش اخیر فشارهای دشمنان و قصد استكبار جهانی در ایجاد اختلال در انتخابات آینده كشور توجه به شرایط زمانی ، دشمن شناسی ، قانون گرایی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از عوامل عبور سربلند ملت از مسیر تهدیدات سنگین و هجمه های موجود دانست.

حجت الاسلام محسنی اژه ای همچنین از عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد در همه ابعاد و مصادیق خبر داد و افزود: هدف اسلام تحقق عدالت است و تحقق عدالت بدون مبارزه با فساد امكان پذیر نیست.

وی جرایم مرتبط با موادمخدر را از جمله مصادیق مفاسد اولویت دار در مبارزه دانست و گفت: امروز با پشتیبانی استكبار جهانی هدف از آلوده كردن جوانان ایران به مواد مخدر بیشتر به دلیل منافع سیاسی است و منافع مالی امر تحت الشعاع قرار گرفته است.

وی از دستگاه های نظارتی خواست حساسیت لازم را در نظارت بر اجرای صحیح قوانین در جامعه داشته ، مایه امیدواری بیش از پیش مردم به نظام و انقلاب و افزایش رضایت مندی ها شوند/ س

برچسب ها: اردبیل ، وحدت ، و ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.