معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت : احیای ظرفیت گردشگری زمستانی اردبیل به تولید ثروت و اشتغال کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دستباز به برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر و همچنین برپایی جشنواره ورزش‌های زمستانی و گردشگری در سرعین اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری 45 روزه این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کند تا توانمندی‌های سرعین در بخش گردشگری زمستانی معرفی شود تا بتوانیم بیش از گذشته از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی ورود بیش از هفت میلیون گردشگر به این شهر توریستی را یادآور شد و گفت: اگر در این شهر بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و هتل‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی متعدد و دلربا ساخته شده تا سرمایه‌گذاران بتوانند از آن سود ببرند، شایسته است در نیمه دوم سال از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا مبادا این سرمایه‌گذاران متضرر شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: قطعاً برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های زمستانی به تولید ثروت و اشتغال پایدار کمک می‌کند و درآمد بیشتری را برای اهالی منطقه و استان به دنبال می‌آورد.

دستباز از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست جاذبه‌های زمستانی این استان را در بخش گردشگری بیش از گذشته معرفی کنند و تنها به یخبندان، بارش و برف و مسدودیت راه‌ها در این استان اکتفا نکنند بلکه با معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی بکوشند تا اهالی شهرهای مختلف راغب به حضور در زمستان در این منطقه باشند.

وی از برگزارکنندگان این جشنواره خواست جلوی فعالیت جارچیان و همچنین تبلیغ‌کنندگان به شیوه‌های نامطلوب را بگیرند و اطلاع‌رسانی را به شکل شفاف، منظم و دقیق از طریق رسانه‌ها انجام دهند/س 

برچسب ها: اردبیل ، احیای ، ظرفیت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.