مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی ، دمای هوای استان بین هشت تا 12درجه کاهش می یابد.

 

خنجری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: با نفوذ یک سامانه سرد و بارشی و شکل گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی سطح زمین، شهروندان مازندرانی از دیروز به تدریج شاهد بارش باران و برف، وزش باد نسبتا شدید،توفانی شدن دریا و رعد و برق در استان بودند که این وضعیت تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، تصریح کرد: همچنین در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به مسافران و شهروندان توصیه کرد تا در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به ویژه در شب و در هنگام بارندگی های شدید،علاوه بر رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن ، با کسب اطلاع از مسیر طی طریق کنند.

خنجری گفت: مسافران هنگام عبور از مناطق برفگیر و کوهستانی،ضمن به همراه داشتن پوشاک گرم و مواد غذایی،خودروی خود را نیز به زنجیر چرخ،ضد یخ و سایر لوازم ایمنی تجهیز کنند./س

برچسب ها: دمای ، هوای ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.