رضا لایق معتقد است با توجه به حضور کشتی گیران آزاد کاردر رقابت های لیگ برتر انرژی آنها تحلیل رفته بود و به همین دلیل در هنگام ورود به اردوی تیم ملی آمادگی چندانی نداشتند.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از روز 14 دی که اردوی تیم ملی شروع شد نفرات دعوت شده را به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی تحویل نگرفتیم که رفته رفته با تمریناتی که برای آنها در نظر گرفتیم تا اندازه ای به وضعیت مطلوب نزدیک شدند.

وی ادامه داد: فرصت چندانی تا  شروع مسابقات جام جهانی باقی نمانده که در این مدت کوتاه سعی خواهیم داشت برای حضور پرقدرت در این مسابقات ملی پوشان را به شرایط ایده آل برسانیم.

لایق در پاسخ به این سوال که کادر فنی چه نگاهی نسبت به رقابتهای جام جهانی دارد گفت: جام جهانی برای ما خیلی مهم است چرا که استارت کار تیم ملی برای مسابقات مهم پیش رو از همین رقابتها زده می شود، ضمن آنکه با توجه به این که ایران میزبان است باید از حیثیت کشتی کشور دفاع کنیم.

وی درباره ترکیب تیم ملی در مسابقات جام جهانی اظهارداشت: برای حضور در مسابقات جام جهانی ممکن است از ترکیب متفاوتی استفاده کنیم که البته همه چیز بستگی به وضعیت نفرات حاضر در اردو دارد.
 
لایق در مورد شایعاتی که پیرامون صادق گودرزی و احسان لشگری مطرح شده نیز گفت: باور کنید هیچ چیز خاصی نیست فقط احساس کردیم گودرزی و لشگری نیاز دارند تا 2 روز زودتر از سایرین به استراحت بپردازند و با ریکاوری لازم برای حضور پر انرژی در اردوی بعدی حاضر شوند اما متاسفانه برخی ها فقط و فقط به دنبال حواشی و جوسازی هستند که این افراد جزء ضربه زدن به کشتی هدف دیگری ندارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: در اوایل بهمن ماه 14 کشتی گیر به مسابقات بین المللی جام یاریگین روسیه  اعزام خواهند شد و پس از آن مرحله دوم اردوی تیم ملی تا شروع جام جهانی ادامه خواهد داشت، کار تا اندازه ای فشرده است اما با توجه به برنامه ریزی که داریم خیلی امیدوار هستیم به هدفمان که همانا حضور موفقیت آمیز در رقابتهای جام جهانی تهران است برسیم.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روزهای 3 و 4 اسفند در تهران برگزار خواهد شد./مح 

برچسب ها: لایق ، کشتی ، آزاد ، آمادگی ، اردوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار