معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بر لزوم معرفي فناوري‏هاي نوين و تکنولوژي روز دنيا در نمايشگاه‏هاي داخلي گردشگري تاکيد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي،اطلاع رساني و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري؛ «منوچهر جهانيان» در حاشيه ششمين نمايشگاه بين المللي گردشگري در کيش با بيان اين مطلب،افزود : نمايشگاه‏ها محلي براي عرضه محصولات و مقاصد گردشگري و نياز سنجي براي توسعه زيرساخت‏هاي گردشگري است.
وي نمايشگاه‏‏هاي گردشگري را داراي دو گروه مخاطب عام و تخصصي خواند و افزود: نمايشگاه‏هاي گردشگري بايد براي مخاطبين عام خود موجب افزايش شناخت و سطح دانش و براي مخاطبين تخصصي خود محفلي براي انعقاد تفاهم نامه‌ها، قراردادها و توسعه همکاري‏هاي حرفه‏اي باشد.
معاون گردشگري کشور با تاکيد بر لزوم ارائه فناوري هاي نوين و تکنولوژي در نمايشگاه هاي تخصصي اظهار داشت: نمايشگاه هاي گردشگري علاوه بر معرفي مسيرها و مقاصد گردشگري بايد محلي براي عرضه فناوري‏ها و تکنولوژي‏هاي نوين دنيا در زمينه کاهش هزينه‏ها‏، رعايت استانداردها، مصرف بهينه انرژي، جلوگيري از آسيب به محيط زيست در مراکز اقامتي و گردشگري باشد.
وي همچنين در رابطه با معرفي مسيرهاي گردشگري در نمايشگاه ها بيان کرد: نمايشگاه هاي گردشگري بايد مسيرهاي مختلف گردشگري به خصوص مسير مناطق ناشناخته و يا کمتر شناخته شده را به مخاطبين معرفي کنند و محلي براي بازاريابي و نيازسنجي مراجعان و بازديدکنندگان باشند.
به گفته «جهانيان»، امروزه گردشگران داراي ذوق، علاقه و درخواست‏هاي مختلف هستند و نمايشگاه‏ها بايد پاسخگوي تمام ديدگاه‏ها باشند و اهداف گردشگري مورد نياز آنها را معرفي کنند.
برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار