اسناد وزارت دفاع آمریکا نشان می دهد با آنکه دولت بحرین حقوق تظاهر کنندگان طرفدار دموکراسی را نقض کرده است ، آمریکا همچنان سلاح در اختیار این کشو قرار می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس ؛  آمریکا مهمات، قطعات خودروهای نظامی، تجهیزات ارتباطاتی، بالگرد و یک سامانه موشکی نامعلوم به بحرین فروخته است.این مدارک مشخص نمی کنند که آیا این سلاح ها تحویل داده شده اند و یا اینکه ارزش آنها چقدر است.

به نوشته نشریه آمریکایی پروپابلیکا، مقامات آمریکایی گفته اند آنها این سلاحها را تنها برای دفاع در مقابل دشمنان احتمالی خارجی به بحرین فروخته اند اما بسیاری نگرانند که این سلاحها علیه معترضان غیرنظامی استفاده شود.پروپابلیکا به گزارشهایی استناد کرد که در آنها آمده است بحرین بابالگردهای ساخت آمریکا به روی معترضان آتش گشوده است.

به گزارش این نشریه یک تیم ویژه از کارشناسان و مربیان آمریکایی در بحرین به سر می برند تا به نیروهای این کشور برای استفاده از بالگردهای بلک هاوک کمک کنند.این نشریه می افزاید دولت اوباما از اوایل اعتراضات در بحرین در کنار هیئت حاکمه بحرین قرار گرفته است و از آنان حمایت می کند.
برچسب ها: آمریکا ، بحرین ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار