پافشاري احمدي‌نژاد بر برداشت غلط خود از اصل 113 قانون اساسي، دخالت تعدادي از نمايندگان در اموراجرايي، برگزاري اولين جلسه ستاد شوراهاي جبهه پيروان در هفته آينده، تشويق کارآفرينان افغاني براي تسريع در روند توسعه دولت افغانستان و بيانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع كاركنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) ه اين شرح است:


پافشاري احمدي‌نژاد بر برداشت غلط خود از اصل 113 قانون اساسي/ اجرای فاز دوم هدفمندی در بودجه 92 لحاظ شود

نماينده تهران با اشاره به سخنان رئيس‌جمهور در صحن علني امروز (چهارشنبه) گفت: ايده رئيس‌جمهور ايده خوبي بود اما بايد براي اجراي فاز دوم تصميم‌گيري شود و در صورت تصميم براي تحقق اين مهم، اجراي فاز دوم در بودجه 92 نيز لحاظ شود.



دخالت تعدادي از نمايندگان در اموراجرايي/ لزوم تشكيل جلسه مشترك دولت و مجلس براي استماع سخنان نمايندگان
وزير اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اظهارات احمدي‌نژاد درباره دخالت مجلس در امور اجرايي مدعي شد: ما در مواردي شاهد دخالت برخي از نمايندگان در عزل و نصب ها هستيم که کار پسنديده‌اي نيست و بايد با آن مقابله کرد.



كدام وزرا همراه احمدي‌نژاد به مجلس آمدند + تصاوير
برخي از وزرا و مسئولان از بدو ورود احمدي‌نژاد به حياط مجلس، وي را همراهي كردند و البته مستمع سخنان وي در صحن علني نيز بودند؛ غلامحسن الهام، محمدرضا رحيمي، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني، لطف‌الله فروزنده، علي‌اكبر صالحي، حاجي‌بابايي، شيخ‌الاسلام، غضنفري، بهمني، زريبافان، نسرين سلطان‌خواه و ... از جمله همراهان امروز احمدي‌نژاد در مجلس شوراي اسلامي بودند.



رئيس‌جمهور وزراي ولايت‌مدار را عزل مي‌كند/ بودجه سرنوشت ملت است
نماينده مردم اروميه در مجلس گفت: بودجه، سرنوشت ملت است، خواست ملت و مجلس و رهبری این است که قانون اساسی اجرا شود و بودجه در وقت مقرر تحویل مجلس داده شود تا فرصت برای کار کارشناسی بر روی آن باشد.



بهارستان حق میزبانی را ادا کرد /حضور احمدی‌نژاد به همراه خانواده در صحن علنی
شصتمین جلسه علنی بهارستان به دلیل میزبانی از میهمانی ناخوانده متفاوت تر از سایر جلسات برگزار شد که با حاشیه های زیر همراه بود.



رئیس جمهور نمايندگان را به نهاد رياست جمهوري دعوت کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به دلیل مشغله کاری امروز رئیس جمهور و نبود فرصت کافی برای استماع نظرات نمایندگان، رئيس جمهور همه نمایندگان را سه شنبه شب به نهاد ریاست جمهوری دعوت کرد تا در جلسه ای صمیمی ضمن شنیدن دیدگاه های انان، راجع به مسایل کلان کشور گفتگو کنند.



برگزاري اولين جلسه ستاد شوراهاي جبهه پيروان در هفته آينده/زمان ديدار با جامعه روحانيت قطعي نشده است
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: در جلسه شب گذشته جبهه پيروان، نمايندگان تشكل‌هاي 15 گانه براي ستاد انتخابات شوراها معرفي شدند و اولين جلسه اين ستاد هفته آينده برگزار مي‌شود.



آقاي عسگراولادي! نتیجه سخنتان آب به آسیاب دشمن ریختن است/ گفتار خود را با شاخص ولایت منطبق کنید

انجمن‌های اسلامی دانشجویان 6 دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به حبيب‌الله عسگراولادی تاكيد كردند: شما دانسته یا ندانسته مسیری غلط را در پیش گرفته‌اید و متاسفانه نتیجه سخنتان آب به آسیاب دشمن ریختن است... زین پس نیز گفتار خود را با شاخص ولایت منطبق کنید تا موجبات دلشادی دشمنان انقلاب و خدشه به خدماتتان در این انقلاب نشوید.



سرلشکر جعفري: هر گونه تهدید دشمن را سرسختانه پاسخ می‌دهیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن گفت: در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان، واکنش‌های سرسختانه پیش بینی کرده‌ایم.



پناهندگان افغاني که در طرح آمايش شرکت نکرده‌اند غير قانوني تلقي مي‌شوند
معاون امنيتي انتظامي وزیر کشور با بيان اينکه محل اقامت و حوزه استقرار پناهندگان مجاز مشخص شده و طبق قوانين و مقررات تردد و اشتغال آن‌ها صراحتا اعلام شده است، گفت: پناهندگان افغاني که در طرح آمايش شرکت نکرده‌اند، غيرمجاز بوده و با آن‌ها برخورد قانوني خواهد شد.



تشويق کارآفرينان افغاني براي تسريع در روند توسعه دولت افغانستان
معاون امنيتي نظامي وزارت کشور با بيان اينکه تشويق کارآفرينان افغاني در روند توسعه دولت افغانستان امري ضروري است، گفت: بايد تمهيداتي اتخاذ شود تا فارغ التحصيلان و کارآفرينان افغاني براي توسعه کشورشان بازگردند.



تغییر چهره‌ها در کابینه‌ اوباما نتیجه ناکامی‌های این دولت در عرصه بين‌الملل است
جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر چهره‌ها در دولت اوباما به دلیل سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌ها و اتخاذ تاکتیک‌های جدید در ادامه راهبردهای گذشته است.



آيا "رابطه نامشروع" سوء‌پيشينه محسوب مي‌شود؟
محکومیت به مجازات جرم رابطه نامشروع موضوع ماده 637 قانون مجازات اسلامی موجب محرومیت از حقوق اجتماعی از جمله استخدام در ادارات دولتی نیست و چنانچه فردي توسط گزينش رد صلاحيت شود امکان اعتراض به ديوان عدالت اداري وجود دارد.



راي ديوان عدالت اداري براي مرتضوي لازم‌الاتباع است
رئيس سابق اتحاديه کانون وکلا گفت: راي هيات عمومي ديوان عدالت اداري مبني بر لغو رياست سعيد مرتضوي بر سازمان تامين اجتماعي لازم‌الاتباع است.



امروز راي ديوان به وزير تعاون به صورت كتبي ارسال مي‌شود
مديركل حوزه رياست و روابط عمومي ديوان عدالت اداري، گفت: امروز راي ديوان عدالت اداري در خصوص لغو مسئوليت سعيد مرتضوي به صورت كتبي به وزير تعاون، رفاه و امور اجتماعي به صورت كتبي ارسال مي‌شود.



جبهه استكبار تمام توان خود را عليه ملت ايران بكار گرفته است/ فهم، دشمن‌شناسي و لحظه‌شناسي ملت اعجاب‌انگيز است

رهبر معظم انقلاب اسلامي فهم، دشمن‌شناسي و لحظه‌شناسي ملت ايران را يكي از مسائل اعجاب‌انگيز خواندند و افزودند: در قضاياي سال 88 كه دشمن تصور مي‌كرد، طراحي 10 ساله او بر ضد جمهوري اسلامي به نتيجه رسيده است، ملت ايران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بين‌المللي زد، چه برسد به مزدوران داخلي آنها كه در مقابل عظمت ملت ايران به حساب نمي‌آيند.

انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار