ساکنین در مجتمع های مسکن مهر در شهرستان پردیس از مشکلات و کمبودهای مختلف گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ م . د ساکن مسکن مهر در پردیس می گوید: ما در مجتمعی زندگی می کنیم که علاوه بر وجود برخی کمبودها و مشکلات عمومی شهری ضعف هایی مختص به مدیریت مسکن مهر دارد به طور مثال دفتر اداری مسکن مهر در آپارتمان مسکونی است و رفت و آمد ها آسایش را از ما گرفته است و قطعی سریالی آب و به ویژه برق خصارات مالی به ما زده است .

ر.احمدی ساکن مسکن مهر پردیس در این باره گفت: ما هم همانند سایرهمسایگان و ساکنین مسکن مهر در مورد آب و برق و راه و غیره مشکلات مشترکی داریم ولی در کنار این کمبودها ما با این معضل مواجه هستیم که مدیریت مجتمع ما اجازه داده تا کارگران افغانی در مجتمع های خالی سکونت کنند واین مسئله باعث شده با وجود اتفاقات گذشته امنیت از محیط زندگی ما خارج شود کلانتری هم با توجه به زحماتی که می کشد ،کمتر به فاز های 3و 4،سر می زند .

س ح .ساکن مسکن مهر افزود: ما هم مشکل آب و برق و تارکی مسیر را داریم که همانند سایر خانواده ها از این کمبودها رنج می بریم متاسفانه آسانسور ها در این مجتمع ها به طور مداوم خراب است حتی در روز های گذشته خانواده ای وارد آسانسور شدند و به دلیل خرابی آن در آستانه وقوع سانحه ای خطر ناک قرار داشتند که ماموران آتش نشانی آنها را نجات دادندولی متاسفانه به این موضوعات با توجه به جلسات مختلف هیئت مدیره ها رسیدگی نمی شود ./س


برچسب ها: آب ، برق ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.