مدیرعامل بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه در استان چهارمحال و بختیاری، از تفاهم خودرو سازان ملی برای استفاده از ورق داخلی خبر داد.

حمیدی گفت: در نشست اخیر هماهنگی که بین متخصصان ایران خودرو، فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو استان چهار محال و بختیاری، سه کارگروه ویژه برای اجرای سیاست تأمین ورق مورد نیاز ایران خودرو در داخل کشور تشکیل شد.

وی، تأمین ورق خودرو خودروسازان کشور، از کارخانه ورق خودرو استان چهارمحال و بختیاری، به جای ورق خارجی وارداتی را مهمترین مصوبه این نشست عنوان کرد و گفت: بر این اساس، متخصصان کارخانه فولاد مبارکه موظف شدند؛ از ابتدای سال آینده، ورق مورد نیاز را با کیفیت بالا و قابلیت تبدیل به ورق گالوانیزه ویژه خودرو، از شرکت ورق خودرو استان چهارمحال و بختیاری تأمین کنند.
بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه، با راه اندازی خط تولید « اسکین پس »، از اردیبهشت ماه امسال تولید ورق خودرو پیشرفته مطابق با استانداردهای روز دنیا را اغاز کرد.

با تولید این محصول در ایران، صنعت کشور نخستین گام را برای بی نیازی از واردات این محصول برداشته است، پیش از این ورق ها  از کشورهای خارجی وارد می شد.

خط تولید « اسکین پس » باعث بهبود خواص مکانیکی می شود و دانه بندی ساختار کریستالی ورق را یکنواخت می کند.
این خط تولید به دست مهندسان ایرانی طراحی و با تلاش شبانه روزی متخصصان جوان شرکت ورق خوردو در استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد.

شرکت ورق خودروی استان چهارمحال و بختیاری، به عنوان اولین و تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه، در کیلومتر 33 جاده شهرکرد ـ بروجن، در منطقه سفیددشت واقع شده است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.