من از روی عکسي که می‌گذارم، از روی تعداد کامنت و تعداد لایک می‌فهمم که در این موقعیت، این طرف محبوب است یا نه.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ زهرا اشراقی، همسر محمدرضا خاتمي و نوه دختري امام خميني(ره) در گفتگويي با سايت انارپرس ضمن ابراز علاقه‌مندي به شبکه اجتماعي "فيس بوک" از اينکه اخباري درباره رفع فيلتر اين شبکه اجتماعي شنيده است مراتب خوشحالي خود را اعلام کرد.

اشراقي در اين گفتگو مي‌گويد شبکه اجتماعي فيس‌بوک دستاوردهاي بزرگي از جمله "يادگيري شعر"، "آشنايي با فيلم‌هاي خوب"،"پيدا کردن معلم اول دبستان و اقوام دور" و "دوستي با جوانان" براي وي داشته است.

وي همچنين "فيس بوک"‌ را مثل يک اداره مي‌داند که منشی‌، تایپیست‌ و رئیس‌اش خودش است.

آنچه در اين گفتگو از همه جالب‌تر(!) است اينکه اشراقي از شبکه اجتماعي فيس بوک براي نظرسنجي درباره ميزان محبوبيت "سيد حسن خميني" و "خاتمي" بهره‌ گرفته است.

همسر محمدرضا خاتمي مي‌گويد: «من از روی عکسي که می‌گذارم، از روی تعداد کامنت و تعداد لایک می‌فهمم که در این موقعیت، این طرف محبوب است یا نه. به عنوان مثال عکس حسن آقای خمینی یا آقای خاتمی را می‌گذاشتم. بارها هم به خودشان اعلام می‌کردم تعداد لایکی که برای عکسی که گذاشته‌ام، کم بوده و معلوم می‌شود الان میزان محبوبیت پایین آمده است.»

گفتني است پيش از اين اشراقی، حضور محمد خاتمي در انتخابات مجلس نهم را "ضربه‌اي سنگين" مي‌نامد و در صفحه فیس بوک خود مي‌‌نويسد: «سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم».

وی چندی پیش نيز مطالبی را در خصوص حجاب بیان کرد که با انتقاد مردم و رسانه‌های کشور مواجه شد؛‌ اشراقی گفت: «در مورد اجباری بودن حجاب ما قانونی نداریم، بلکه دستورالعملی اداری است؛ زیرا حجاب امری سلیقه‌ای است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.