مراسم معارفه تاج سرپرست سازمان لیگ و با حضور کفاشیان، آیت الهی، محمدنبی، حجت الاسلام علیپور، کاظمی، شهبازی، حسینی، حمیسی، تهرانی، کسرایی و دیگر کارمندان این سازمان در دفتر ریاست سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این جلسه علی کاظمی دبیر سازمان لیگ با خیر مقدم به حاضران و تبریک به مهدی تاج گفت: با توجه به تغییراتی که در سطح مدیریت سازمان لیگ صورت گرفته به  عنوان دبیر سازمان لیگ جا دارد از طرف همکاران سازمان لیگ از تلاش و کوشش بهروان تشکر کنم و برای ایشان که در مسئولیت هیات رئیسه هستند آرزوی موفقیت و سلامتی کنم. از همه دوستان حاضر در سازمان لیگ می خواهم که با قدرت و قوت قلب به کارشان ادامه دهند و با تبریک دوباره به مهدی تاج سرپرست جدید سازمان لیگ از ایشان می خواهم که با بررسی شرایط هر تغییری را که صلاح دیدند را انجام دهند.

در ادامه مراسم معارفه علی کفاشیان ضمن خیر مقدم به حاضران و تشکر از زحمات بهروان گفت: من هیچ احساسی تغییری ندارم چرا که تاج غریبه نیست و در زمانی که در فدراسیون فوتبال چهار سال نایب رئیس اول بود و در مسائل سازمان لیگ بیشتر ورود می کرد و تعامل خوبی با باشگاه و هیات ها داشت که امیدواریم در این دوره جدید این تعامل بیشتر شود و با توجه به اینکه طبق اساسنامه جدید سازمان لیگ آزادگان به سازمان لیگ برتر الحاق می شود، مسئولیت ها سنگین تر و کار در حجم بالاتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کار بزرگتری که باید انجام شود نگاه صوری به ساختار باشگاهها و قانونمند فرض کردن آنها چرا که باشگاهها ارکان اصلی فدراسیون هستند و باید با همه توان به این امر مهم پرداخت. مجمع فدراسیون فوتبال شامل هیات ها و باشگاههاست که در بخش هیات ها با برگزاری آسیا ویژن توانستیم موفق عمل کنیم و همچنین در بخش ثبات مدیریت در هیات ها اکثر روسای آنها چهار ساله هستند و هیات ها طرح چشم انداز را به خوبی پیگیری می کنند .
 
ارکان دیگر مجمع باشگاههاست که امیدواریم با برنامه ریزی خوب سازمان لیگ بتوانیم با کمک فدراسیون یک بدنه متحد باشیم و قرار است که بهروان هم به ما کمک کند. مدیریت کردن 46 باشگاه کار بزرگی است نباید بگذاریم اتحاد ما به هم بخورد و از اختلاف های ما سوءاستفاده شود. اتحادیه هم بخشی از فوتبال ایران است که مطمئنا می تواند به کمک فدراسیون و سازمان لیگ بیاید.

کفاشیان در پایان از خدمات بهمنی تشکر کرد و برای تهرانی مدیر جدید روابط عمومی سازمان لیگ آرزوی موفقیت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار